شهردار مشگین شهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل پر خطر جامعه است که هر لحظه در استانه تهدید قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۳۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سیامک مظلومی شهردار مشگین شهر در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل پر خطر جامعه است که هر لحظه در استانه تهدید قرار گرفته است.

وی افزود: بخش مهمی از رسالت خبرنگاری انتقاد است که مسئولان می بایست انتقادات مطرح شده را با آغوش باز پذیرفته و در جهت اصلاح امور قدم بردارند.

ایمانعلی ایمانی رئیس شورای اسلامی مشگین شهر در این جلسه ضمن گراکمی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: رسانه های امروزه رسالت ویژه ای دارند لذا هنرمند واقعی در این راستا کسی است که در مقابل مسائل و مشکلات جامعه مسئولیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها دیدبانان دلسوز جامعه و مدیریت شهری هستند گفت: خبرنگاران با بیان مشکلات رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند و مسئولان نیز می بایست رسالت انان را تکمیل و به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این قشر از جامعه به جایگاه اصلی خود را در جامعه دست نیافته اند و بیشتر از دیگر اقشار جامعه هجمه هایی بر علیه انان وجود دارد که جای بس تاسف دارد.

ایمانی تاکید کرد: مشگین شهر در حال توسعه است و این امر نیازمند همدلی و همزمبانی است لذا رسانه ها می بایست با بیان واقعیت های جامعه شهرداری و شورای شهر را در جهت رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

وی در پایان گفت: مشگین شهر بیش از سایر مناطق مورد هجمه قرار گرفته است لذا این امر موجب عقب ماندگی شهر می شود.

ارسال نظرات