شهردار مشکین شهر از آغاز طرح نهضت آسفالت خبر داد و گفت: قیر مورد نیاز و مصالح اولیه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر تامین شده و عملیات آسفالت ریزی به صورت گسترده شروع شده است و تا پایان فصل کاری ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۳۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سیامک مظلومی شهردار مشکین شهر از اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر خبر داد و تاکید کرد: بعد از تامین قیر مورد نیاز و مصالح اولیه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر را آغاز کرده ایم و در این طرح سعی خواهیم کرد تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد طرح فوق را با حجم گسترده ادامه دهیم.

وی از زیرسازی برخی از خیابان های اصلی برای آسفالت ریزی آنها خبر داد و گفت: زیرسازی و روکش آسفالت مسیرهایی که امکان لکه گیری وجود ندارد را در راس برنامه های خود قرار دادیم تا بعد از چندین سال که آسفالت خیابان های قدیمی به طور صد در صد از بین رفته اند را ترمیم و بازسازی نماییم.

مظلومی در ادامه با بیان اینکه در روزهای اخیر آسفالت ریزی خیابان های چمران، کوچه میلاد ، کوچه های ولیعصر، خیابان ما بین قیام و ولیعصر، کوچه گلشن، کوچه های واقع در جاده موئیل و کوچه شهید رجایی را انجام داده ایم.

وی با اشاره به آسفالت ریزی خیابان دکتر بهشتی افزود : خیابان فوق از جمله خیابان هایی بود که آسفالت آن از بین رفته و بعلت قرار گرفتن در مسیر گردشگری و پرتردد شهر با برنامه ریزی های لازم اقدام به آسفالت ریزی این مسیر خواهیم کرد تا رضایت شهروندان و گردشگران را فراهم نماییم.

وی در پایان یادآور شد طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و با اولویت قرار دادن مسیرهایی که نیاز ضروری به آسفالت دارند اقدام به این کار خواهیم کرد تا بتوانیم پاره ای از مشکلات شهروندان را در این خصوص حل و فصل نماییم.

ارسال نظرات