امروزه فرهنگ و جنگ نرم ماموريت اصلي بسيج

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي گفت: بسیج خواهران در دوران دفاع مقدس مسئولیت پشتیبانی را بر عهده داشت اما امروزه در حوزه فرهنگی خصوصا جنگ نرم متمرکز شده است.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۳۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در جمع خواهران بسيجي گفت: تا زماني كه حكومت ايران اسلامي نبود كشورهاي استكبار با ايران مسئله و مشكلي نداشتند ولي از زمان حاكميت حكومت اسلامي در ايران مستكبران دنيا در تقابل با انقلاب اسلامي ايران موضع گيري كردند كه نشانه اي دشمني آنها با اسلام است.

سرهنگ نوري گفت: امريكا با هدف قرار دادن ايران جنگ فرا منطقه راه انداخته است و ما بايد براي دفاع از انقلاب و كشور هاي مظلوم منطقه در بيرون از مرزها دفاع كنيم.

وي با بيان اينكه دشمن از كانل فرهنگي قصد ضربه زدن دارد گفت: شایسته است بانوان ایرانی امروز با کمی تامل در مفاهیم اسلامی، هویت واقعی و متعال خود را بازیابی کنند و در ترویج حیا و عفت، وفاداری به کانون خانواده و بروز عواطف مادری با حضور در میدان های مختلف سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و مسائل معنوی به عنوان پیشگامان ایفای نقش کنند و نقش شهدا را برجسته تر سازند.

سرهنگ نوري افزود: امید است زنان ارزشمند جامعه با الگو گرفتن از شهدای بزرگوار آینده کشورش را ترسیم کنند و در این دوران بنا بر شرایط جامعه درست مدیریت کنند.

وي با بيان اينكه بسیج خواهران طی سالهای گذشته خصوصا در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس مسئولیت پشتیبانی را بر عهده داشت اما امروزه مأموریت اصلی خود را در حوزه فرهنگی خصوصا جنگ نرم متمرکز کرده است اظهاركرد: نقش زنان و بسیج در جامعه بی بدیل و غیر قابل اغماض عنوان است و از آنجا که نزديك 51درصد از جمعیت شهرستان گرمي را زنان تشکیل می دهند و بقيه دیگر جامعه را نیز تحت تاثير و کنترل خود دارند نقش آنان در تربیت نسل آینده ساز و انقلابی بسیار مهم است.

ارسال نظرات