فرماندار كوثر از اجراي 15 پروژه آبرساني به روستاهاي اين شهرستان با اعتبار بالغ بر 3 ميليارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، عليرضا عليپور در نشست با مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل اظهار كرد: انتقال و توزیع آب 15 روستای شهرستان كوثر از جمله طرح هایی است که در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

فرماندار كوثر اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه ها، افزون بر 3 میلیارد تومان از اعتبارات سال 93 هزینه می شود.

وي ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که عملیات اجرایی تعدادی از آنها در سال 93 و برخي از آنها در سال جاری آغاز شده است؛ اهالي 15 روستاي شهرستان كوثر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

اين مسئول ابراز كرد: برخي از پروژه هاي آب رساني به روستاهاي شهرستان كوثر در هفته دولت و دهه فجر سال جاري به بهره برداري مي رسد.

محسن قنبري،مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل نيز در ادامه اين نشست اظهار كرد: با عنايت به تخصيص اعتبار 400 ميليون توماني از محل اعتبارات 180 به شهرستان كوثر 2 پروژه آبرساني به روستاي چالگرود و نصير آباد نيز در سال جاري اجرا به بهره برداري مي رسد.

وي با بیان این که توسعه روستایی شهرستان كوثر نیازمند همت همگانی و تلاش مضاعف مسئولان اجرایی منطقه است خواستار تلاش مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی كوثر در اجرا و تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان و جذب اعتبارات تخصیص یافته شد.

ارسال نظرات