حضور تعداد زیادی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در این شهرستان اهمیت زیادی دارد که امیدوار هستیم ‌‌نهایت بهره را از فرصت موجود ببریم.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
سرهنگ حاتمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله، در جمع خبرنگاران که امروز صبح در محل دفتر سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی برگزار شد از احداث بیمارستان صحرایی خنداب خبر داد و افزود: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان دفاع مقدس تاکنون بر هیچکس پوشیده نیست و اکنون با راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در شهرهای محروم موجبات دلگرمی مردم را فراهم کرده و گام مؤثری در محرومیت‌زدایی برداشته شده است.

وی گفت: یقین بدانید این خدمت بسیار بزرگی است که در تاریخ شهرستان موجب رضایتمندی مردم را به‌ همراه خواهد داشت و این بیمارستان به نام شهید دکتر علی محمدی هزاوه‌ای است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله گفت: حضور تعداد زیادی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در این شهرستان اهمیت زیادی دارد که امیدوار هستیم ‌‌نهایت بهره را از فرصت موجود ببریم.

گلشن‌زاده گفت: در این بیمارستان صحرایی علاوه بر درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی در بخش‌های مختلف در این  شهرستان به بیماران خدمات ارائه می‌شود.

وی مهم‌ترین عامل پایداری زندگی را سلامت دانست و افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی با تأمین سلامت برطرف می‌شود و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در بحث سلامت شهرستان با یکدیگر هماهنگی و همکاری داشته باشند.
ارسال نظرات