تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در خلخال

دبیر شورای جهاد کشاورزی شهرستان خلخال از تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در خلخال خبر داد
کد خبر: ۸۵۵۳۳۰۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخلخال، هادی ذبیحی دبیر شورای جهاد کشاورزی شهرستان خلخال ، در جمع خبرنگاران خلخال از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی خبرداد.

ذبیحی ضمن اعلام ممنوعیت ساخت و ساز در شهرستان طبق دستور رئیس شورای کشاورزی شهرستان خلخال گفت: هر گونه ساخت و ساز با حکم مقام قضایی تخریب خواهد شد.

ذبیحی گفت: قرار است در تحقق عملی فرمان مقام معظم رهبری در حفظ اراضی ملی و طبیعی و عرصه های کشاورزی تمامی ساخت و ساز های غیر مجاز تخریب شود و اداره جهاد کشاورزی شهرستان خلخال نیز با حکم مقام قضایی تا شروع شهریور ماه به تعداد 14 واحد ساخت و ساز غیر مجاز را تخریب خواهد کرد.

وی از اهالی خواست از خرید زمین‌های کشاورزی برای ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر راههای اصلی و فرعی و زمین های کشاورزی پرهیز نمایند .

در جلسه هفته گذشته شورای کشاورزی شهرستان خلخال نیز که با محوریت بررسی پرونده های ساخت و ساز غیر مجاز با حضور فرماندار خلخال و دادستان خلخال برگزار شد. دادستان و فرماندار خلخال در سخنان جداگانه ای بر ضرورت دقت کارشناسان جهاد کشاورزی و تعامل دستگاه های عضو در شورای کشاورزی شهرستان خلخال بر حفظ اراضی ملی و کشاورزی تاکید کردند.

ارسال نظرات