جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد مغان با امام جمعه اين شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۰۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد ، جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد مغان با

حجت الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه پارس آباد دیدار کردند.

امام جمعه پارس آباد در اين ديدار با اشاره به تلاش دشمن براي تسلط بر فضاي دانشگاه‌ها گفت: يكي از ترفندهايي كه امروزه بسيار توسط دشمن به كار گرفته مي‌شود، بي‌تفاوت كردن دانشجو نسبت به مسائل جامعه و ايجاد حس عافيت‌طلبي در دانشجويان است.

حجت الاسلام رشادي افزود: وظيفه تشكل‌هاي دانشجويي اين است كه با فعاليت گسترده و عمومي در دانشگاه‌ها اجازه ندهند فضاي خلأ به وجود بيايد كه دشمن بتواند از آن استفاده كند و به منافع خود در دانشگاه برسد.

وي در ادامه با تاکید بر اینکه در امر به معروف و نهی از منکر باید اراده مصمم داشت، خواستار توجه قشر دانشجويي به مقوله عفاف و حجاب در دانشگاهها شد و گفت: تشكلهاي دانشجویي با بیان متین و اخلاق خوب مي توانند در جهت تاثیر گذاری امر به معروف قدم بردارند كه لازمه آن اخلاق مداري و ارتقای اثرگذاری این تکلیف مهم دینی است.

امام جمعه پارس آباد فرهنگ‌سازي مناسب، برگزاري جلسات پرسش و پاسخ، برگزاري كرسي‌هاي آزادانديشي و روشنگري افرادي كه خواسته و ناخواسته محيط دانشگاهي را آلوده مي‌كنند را مهم ارزيابي كرد و افزود: محيط دانشگاه بايد به محيطي آرام براي تحصيل تبديل شود تا دانشجويان در سلامت رواني كامل بتوانند ادامه تحصيل داده و براي جامعه خود مفيد باشند.

در این دیدار که با استقبال گرم امام جمعه پارس آباد برگزار شد، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاههاي شهرستان پارس آباد با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در اردوهای جهادی ادامه داد: ساخت غسالخانه، سرویس بهداشتی، تعمیر و تکمیل مدارس و مساجد از جمله طرح‌های عمرانی در اردوهای جهادی است.

حسن بهري، آشنایی با مناطق محروم، تقویت روحیه معنوی دانشجویان، پرورش مدیریت جهادی و تقویت دانشجویان در زمینه سبک زندگی اسلامی، از مهم‌ترین اهداف اعزام دانشجویان به این مناطق خواهد بود.

در این نشست صمیمانه جمعی از دانشجويان بسیجی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد مسائل فرهنگي، سیاسی و اقتصادی شهرستان پرداختند.جمعی از مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد صبح امروز حجت الاسلام سيد سعيد رشادي دیدار کردند.

ارسال نظرات