فرماندار ‌بیله‌سوار گفت: نظارت‌های فنی و ایمنی بر ساختمان‌های آموزشی بیله‌سوار افزایش می‌یابد‌.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۰۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم فرماندار بیله سوار، در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش بخش جعفرآباد بیله‌سوار اظهار داشت:‌ تکمیل سریع واحدهای آموزشی برای رفع کمبود فضاهای آموزشی و نحوه ساخت و ساز، نظارت و رعایت موارد فنی مهندسی و ایمنی ساختمان‌های آموزشی در مقابل زلزله ضروری است.

وی گفت: پروژه عمرانی مقاوم‌سازی مدرسه شهید رجائی جعفرآباد با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا و آماده‌سازی است که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و نمازخانه شهید رجایی نیز با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در آستانه بهره برداری بوده که برای اتمام پروژه از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیازمند است.

حلیم تصریح کرد: از محل اعتبارات ملی 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای تأسیس مدرسه امام صادق(ع) جعفرآباد هزینه شده که 10 میلیارد ریال دیگر برای سال تحصیلی 95-94 از محل اعتبارات ملی اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در مورد سالن ورزشی در دست ساخت دخترانه فضیلت جعفرآباد بیان کرد: برای احداث این سالن ورزشی 2 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است و برای اتمام پروژه نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه این سالن قرار است برای استفاده دانش‌آموزان احداث شود، افزود: مجریان طرح‌های دانش‌آموزی باید امنیت و سلامت دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داده و در این زمینه نهایت حساسیت را به خرج دهند.

حلیم بیان کرد: نظارت دقیق، صحیح و به موقع بر اجرای پروژه‌های عمرانی شرط مهم و اساسی در جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های کشور است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید در این زمینه توجه لازم و کافی را داشته باشند.

ارسال نظرات