۱۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای آبرسانی به مراتع پارس‌آباد انجام می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی در بخش آبرسانی به مراتع شهرستان پارس‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۴۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:به یقین مسئولان دستگاه‌ها هیچ کاری را بدون مشارکت مردم نمی‌توانند انجام دهند چرا که اساس توسعه و پیشرفت امور در روستاها و شهرها در گرو برنامه‌ریزی و پیگیری مدیران دستگاه‌ها و مشارکت مردمی است که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه هیچ روستایی نباید مورد غفلت مسئولان قرار گیرد، افزود: در بخش آبرسانی به مراتع مناطق روستایی سک هزار و 400 میلیارد تومان در شهرستان پارس‌آباد سرمایه‌گذاری شده که استفاده از متخصصان و مشاوران فنی در امور عمرانی و خدماتی در این حوزه لازم و ضروری است.

احمدی با بیان اینکه شوراها که حلقه واسط دولت و مردم هستند در راستای انعکاس مسائل و مشکلات مردم به مسئولان رده بالا نقش موثری دارند، گفت: تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستاها و شهر اصلاندوز ضروری بوده که از روسای ادارات شهرستان انتظار می‌رود برنامه‌ریزی و پیگیری مسائل را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر برنامه‌ریزی برای توسعه بخش اصلاندوز و پیگیری امورات و مشکلات موجود در بخش برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شهر و روستاهای اصلاندوز تصریح کرد: باید با ترسیم مسیر توسعه آتی اصلاندوز و پیگیری آنها قدم به قدم شاهد پیشرفت و تقویت اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی در اصلاندوز باشیم.

سهیل رضوی، رئیس اداره گاز شهرستان پارس‌آباد نیز با بیان اینکه تا دو سال آینده 68 روستای پارس‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، گفت: اعتبارات هزینه شده برای دو طرح گازرسانی 5 میلیارد تومان است و برای دو طرح دیگر نیز به زودی 7 میلیارد تومان و در مجموع بیش از 12 میلیارد تومان برای بخش اصلاندوز هزینه خواهد شد که در استان بیشترین حجم عملیات در این بخش در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه بیان کرد: به برکت دولت تدبیر و امید امسال برای هر بخش 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که از این میزان اعتبار حدود 100 میلیون تومان برای طرح هادی روستای بران علیا و 100 میلیون تومان نیز برای روستای بران سفلی هزینه می‌شود.

موسی کامکار از سنددار کردن روستاهای بخش اصلاندوز خبر داد و افزود: در موردروستاهایی که بدون معارض هستند برای سنددار کردن آنها آمادگی کامل داریم و در این زمینه انتظار می‌رود اهالی روستاها با مدارک مستند به بنیاد مسکن مراجعه کرده و در این زمینه اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار