خبرهای داغ:
فرمانده هوانیروز کرمانشاه:

داعش جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: داعش که دست ساخته آمریکا و اسراییل است هم اکنون به جان خودشان افتاده و جرات نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۳۴۰۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در جمع خبرنگاران که در تالار پرواز هوانیروز برگزار شد اظهار داشت: بعد از به وجود آمدن داعش در کمتر از دو ساعت تیم های آتش هوانیروز در سراسر منطقه مرزی استقرار پیدا کردند و نیروی زمینی نیز در کمتر از 24 ساعت در کل مرز گسترش پیدا کرد.
وی با اشاره به توانایی های هوانیروز عنوان کرد: هوانیروز پس از انقلاب با پایان دادن به حصر پاوه و در انتهای هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی در عملیات مرصاد اولین مدافع انقلاب و پایان دهنده به جنگ بود.
فرمانده پایگاه یکم هوانیروز با اشاره به سوابق این پایگاه و شهدایی بزرگی که تقدیم انقلاب کرده است گفت: این پایگاه پس از پایان جنگ در زمینه نگهداری بالگرد ها و پرورش خلبان نیز فعال شد و امروز در این زمینه ها به خودکفایی رسیده است.
امیر قربانی در ادامه با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رسانه ها در نوک پیکان دفاع از ارزش ها هستند.
وی افزود: خبرنگاران امروز در تمامی جبهه ها حضور دارند و به امر اطلاع رسانی می پردازند.
ارسال نظرات