خبرهای داغ:

خبرنگاران باید در انعکاس اخبار رعایت انصاف و بی طرفی را داشته باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار دو اصل انصاف و بی طرفی را رعایت کنند چون این دو ویژگی سبب می شود مردم گرایش بیشتری به یک خبرنگار داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۵۳۴۱۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار علی احمد پور روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بسیجی قصرشیرین با تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و به ویژه شهید صارمی افزود: خبرنگاران پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی در جامعه هستند که در آگاهی بخشی به جامعه نقشی مهم ایفا می کنند.
وی اظهار کرد: قلم خبرنگار بسیجی باید در مقابل کفر با صلابت و بیانشان نیز استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری را مدنظر قرار دهند.
سرهنگ احمدپور گفت: صداقت در قلم از مهمترین ویژگی یک خبرنگار است که این امر باعث می شود تا اخبار از ارزش والایی برخوردار شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین اضافه کرد: در طول 36 از عمر بابرکت انقلاب خدمات ارزنده ای به مردم و به ویژه مناطق محروم ارایه شده است و تلاش خبرنگاران برای انعکاس این واقعیت مهم و اثرگذار ضروری است.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران بسیجی شهرستان قصرشیرین تجلیل شد.
همچنین رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران قصرشیرین گفت: قلم و روشنگری دو وجه مشترک خبرنگاران و معلمان است و رسالت این دو قشر تلاشگر آگاهی بخشی به جامعه است.
منوچهر حسینی افزود: خبرنگاران و معلمان هر دو با قلم خود به جنگ ناآگاهی ها می روند تا چهره نادانی از سطح جامعه برداشته شود.
وی با بیان اینکه همانگونه که معلمان چراغ جامعه اند خبرنگاران نیز در روشنگری جامعه اثرگذار هستند اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و امروزه در هر گوشه ای از این شهرستان شاهد انجام کارهای عمرانی هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اقدامات صورت گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت قصرشیرین افزود: درصد قبولی دانش آموزانی قصرشیرینی در کنکور سراسری امسال با رشد صد در صدی همراه بود ضمن اینکه در کنکور سال گذشته چهار نفر از دانش آموز شهرستان رتبه های زیر یک هزار را کسب کردند که این آمار امسال به 9 نفر افزایش یافت.
وی گفت: گازکشی تمام مدارس شهر و یک روستا انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه در مدارس شهری وجود ندارد.
وی همچنین از تهیه 65 دستگاه کولر برای تجهیز سامانه سرمایشی مدارس خبر داد و اضافه کرد: با تلاش نماینده مردم در مجلس و فرماندار قصرشیرین بخشی از درآمدهای پارکینگ شهرداری بازارچه پرویزخان به آموزش و پرورش اختصاص یافت.
وی ادامه داد: از این محل 320 میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات لازم برای هوشمندسازی مدارس و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی مدارس قصرشیرین اختصاص یافت.
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد.
ارسال نظرات