خبرهای داغ:
تقدیم به همسر شهید سید احسان حاجی حتم لو:
هستی بخش ترین ارمغان زندگیتان و زیباترین هدیه الهی به دنیایتان قدم برداشت، مادر شدنت مبارک بانو.
کد خبر: ۸۵۵۳۴۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ معصومه آقایی فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) شهرستان علی آباد کتول احساس خود را در قالب دلنوشته ای به همسر شهید حاجی حتم لو به شاد باش، قدم نو رسیده اش نوشت:

خواهر گرانقدرم؛ وقتی که احسانت را روانه سفر کردی، مسافر کوچکی در راه داشتی که باهر دو چشم انتظارش بودید. اما نمی دانستی که احسان تو با مسافرش وداع کرده بود، وداعی آسمانی...

شما را به امید خدایش و در پناه هم سپرده بود. او مسافر زینبش بود و این مسافر زمینی مادر پر شکسته اش، او مدافع حرم رقیه بود و این مدافع خیمه مادر دل سوخته اش.

جمله ی زیبایی از شهید آوینی است که می گوید: مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته اند که به زمین دل نبسته اند.

بی شک بزرگترین پاداش های مادی و معنوی زندگی متعلق به کسانی است که برای رسیدن به خواسته های الهی شان هرگز از تلاش و جهاد باز نمی ایستند.

انسان های آسمانی که به قوه ی الهی و با سینه ای پولادین قدم در جاده سنگلاخ و پا بر خار مغیلان می نهند و مسیر روشن و همواره خود را به دیگران هدیه می دهند.

اینک بر خود وظیفه دانستم که به رسم ادب به زیارت دل زینبی تان و پابوس قدم آسمانی میوه ی نو رسیده شهید، سید محمد طاها حاجی حتم لو بیایم و از خداوند شهیدان استمداد نمایم که این شهید گرانقدر را شفیع همه ی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و سلامتی و طول عمر به رهبر فرزانه مان (امام خامنه ای مد ظله) عنایت فرماید.

سایه ی باغبانی شما بر خانواده ی سادات مستدام باد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها