طرح هجرت 3 به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان دلفان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۱۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمدی فر فرمانده سپاه ناحیه دلفان در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان دلفان گفت: هدف  از این اردوها غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاءسطح مهارت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه در این طرح ظرفیت دانش آموزان در امر بهسازی مدارس بکار گرفته می شود افرود: دانش آموزان شرکت کننده در این طرح با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در امر زیبا سازی و شاداب سازی مدارس، مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس مشارکت می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دلفان با اشاره به اینکه طرح هجرت 3 طی مدت 10 روز با حضور مربیان بسیجی برگزار می شود گفت: اجرای این طرح نقش به سزایی را راستای سازگی و مهارت آموزی ایفاء می کند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دلفان نیز در این مراسم اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، کمک به دولت در سازندگی کشور، گسترش فرهنگ کار جهادی و تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و جوانان از اهداف طرح هجرت3 محسوب می شوند.

احمد کاظمی تصریح کرد: دانش آموزان علاقمند به یاد گیری حرفه و شغل می توانند در قالب این طرح در کنار استادکاران ماهر در زمینه های طراحی، نقاشی ساختمان، نجاری و دیگر حرف به کسب مهارت بپردازند.

ارسال نظرات