خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندتاری ویژه شهرستان ری از اختصاص اعتباری معادل 2میلیارد ریال به منظور توسعه فرهنگ اقامه نماز در شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۲۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور افزود: اعتبار تخصیص یافته با نظارت مستقیم امام جمعه   شهرستان و با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و هدفمند متولیان این امر برای فرهنگ سازی اقامه نماز به خصوص در مدارس شهرستان انجام می شود تا  اقدامات موثر صورت پذیرد.

جمالی پور در جلسه ستاد اقامه نماز که با حضور امام جمعه شهرستان ، بخشداران و مسولان ذیربط در تالار فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: باید با تشکیل سازمان های مردم نهاد و اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی کشور به موضوع اقامه نماز در امر فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه به خصوص در مدارس اهتمام و تلاش بیشتری از سوی مسئولان شکل بگیرد.

وی افزود: جلسه ای با حضور روسای اداره آموزش و پرورش و مدیران حوزه های علمیه و مدارس تشکیل شود تا نقاط ضعف و قوت این موضوع مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و تصمیم سازی های مفید انجام شود.

وی اذعان داشت: امروز روستاها بیشتر از شهرها به فرهنگ سازی در امور معنوی نیاز دارند که باید مورد توجه خاص قرار بگیرند.

وی راز توسعه و پیشرفت کشور را حفظ خانواده و جامعه دانست و تصریح کرد: کسانی که دلشان برای سالم سازی محیط و فضای فرهنگی جامعه می سوزد باید نسبت به فرهنگ سازی این امر مهم اهتمام و تلاش بشتری داشته باشند. فرماندار شهرستان ری در پایان گفت: هرچقدر از موضوع اقامه نماز صیانت کنیم جامعه به خصوص جوانان از تهاجمات فرهنگی و اجتماعی در امان خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار