خبرهای داغ:
زهرا نصیری
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان :
یکی از اموری که موجبات شکست و انحطاط یک رسانه را می‌تواند فراهم کند، وابستگی به یک جناح سیاسی خاص است.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۳۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،رئیس عقیدتی سیاسی آجا درمنطقه اصفهان، یزد وچهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران و ویژگی‌های آنها گفت: خبرنگاران دارای ذوق، استعداد و زیرکی هستند و همواره در راستای حمایت از منافع ملی و حقوق ایران اسلامی گام برداشته‌اند.

حجت‌الاسلام عباس قریشی اظهار داشت: بی‌طرف بودن و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران به شمار می‌رود و خبرنگاران در شرایط مختلف، همواره نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: معتقد به ارزش‌های اصلی اسلامی، پایبند بودن به منافع ملی و حقوق مردم، چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای مردم بودن شجاع بودن، بی‌طرفی درانعکاس اخبار و رعایت انصاف و با هوشی ازدیگرخصایصی است که خبرنگار باید آنها را داشته باشد.

حجت الاسلام قریشی؛ با بیان اینکه درحال حاضر درعصرارتباطات و اطلاعات، رسانه جز لاینفک جامعه است و نمی‌توان از دوری کرد، گفت: یکی از اموری که موجبات شکست و انحطاط یک رسانه را می‌تواند فراهم کند، وابستگی به یک جناح سیاسی خاص است.

وی به توصیفی از آیت الله جوادی آملی درباره خبرنگار و خصایص آن اشاره و عنوان کرد: این عالم ربانی معتقد است که روح ملکوتی که نتیجه آن راست‌گویی است ویژگی است که باید برای یک خبرنگار ارزشی برشمرد.

وی با بیان اینکه در بحث مسائل فرهنگی ارتش خط مشی عقیدتی، سیاسی را دنبال می‌کند، گفت: خط مشی فعلی افزایش کیفی و کمی روند ارتباط میان ارتش و خبرنگاران است، به راستی که رسالت امروز خبرنگاران بسیار سنگین است و هر ساله بر اهمیت موضوع خبر، اطلاع‌رسانی و آگاهی ‌بخشی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
آخرین اخبار