سخن از شهیدانی است که به‌پای حفظ ارزش‌ها و ماندگاری انقلاب مقدس‌شان جان خود را هدیه یار کردند. شهیدانی که برای ماندن ارزش‌های اسلام و انقلاب و در اطاعت از فرمان ولی امر زمان خود، با تمام وجود جان خود را ایثار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۶۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این روزها در هر محفل و انجمن، سخن از آمدن لاله‌های گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس است.

سخن از آمدن مردان مردی که برای دفاع از انقلاب و نظام و اسلام ناب، زیباترین حماسه عصر را آفریدند.

سخن از شهیدانی است که به‌پای حفظ ارزش‌ها و ماندگاری انقلاب مقدس‌شان جان خود را هدیه یار کردند. شهیدانی که برای ماندن ارزش‌های اسلام و انقلاب و در اطاعت از فرمان ولی امر زمان خود، با تمام وجود جان خود را ایثار کردند .

باید برای بزرگداشت مقام این شهیدان سرافراز و با افتخار همه در استقبال از آنها حضور پرشور و حماسی داشته باشیم و با تمام وجود پیام آنان را درک کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

این شهیدان پیام‌آوران عرصه دفاع مقدس هستند و برای آنکه پیام آنان را به‌درستی درک کنیم، به قول مراد و مولای شهیدان امام عزیز؛ باید وصیت نامه شهیدان را با گوش جان پذیرا باشیم.

مهم ترین وصیت شهیدان در دوران دفاع مقدس چند چیز است:

الف ) همه ملت باید با وحدت و همدلی زیر لوا و پرچم ولایت فقیه با تمام توان در حفظ نگهبانی از انقلاب کوشا و گوش به فرمان رهبر عظیم‌الشان انقلاب باشیم، چه در زمان حیات نورانی امام عظیم‌الشان و چه امروز در زمان خلف صالح امام بزرگوار.

ب ) یکی از مهم‌ترین وصیت‌های شهیدان به همه ملت شهید پرور، حفظ ارزش‌های بهدست آمده از انقلاب و خون مقدس شهیدان است، زمانی ما پاسدار خون شهیدان هستیم که پاسدار و پاسبان ارزش‌های انقلاب باشیم و همه خود را در مقابل خون شهیدانمان مسئول و پاسخگو بدانیم.

ج ) از مهم‌ترین وصیت‌های شهیدان، وصیت به مسئولان است. مسئولان در هر رتبه و مقامی که هستند از رئیس جمهوری تا وزرا تا متصدیان استان‌ها و شهرستان‌ها و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در قوای سه‌گانه باید بدانند که به‌برکت خون شهیدان است که در این جایگاه قرار گرفته‌اند؛ مراقب باشند که فردای قیامت بتوانند پاسخ‌گوی شهیدان گران‌قدر باشند .

د) از مهم‌ترین سفارش‌های شهدا، استمرار مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ آمریکا است؛ آمریکا دشمن اصلی شهیدان و راه شهیدان ما است و شهیدان هم تا آخرین نفس در مقابل این دشمن ایستادگی کردند و سر تسلیم فرود نیاوردند.

امروز کسی می‌تواند ادعای پیروی از شهیدان کند که کینه استکبار را در دل خود حفظ کند و عملا مبارزه با استکبار را استمرار ببخشد؛ آنانی که با لبخند دشمن فریفته شدند باید بدانند که این سخنی قرآنی است که اشداء علی الکفار باید باشیم.

ه) کسی می‌تواند ادعای همیاری با شهیدان را داشته باشد که در حرف و عمل پیرو ولی فقیه زمان خود باشد، آنانی که در حرف از اطاعت ولی فقیه می‌گویند و در عمل از پشت خنجر می‌زنند، بدانند که از راه مقدس شهیدان فاصله گرفته‌اند.

متاسفانه امروز شاهدیم که خیلی‌ها در حرف سخن از ولی‌فقیه می‌زنند و می‌گویند اما در عمل نقطه مقابل رهبری قرار دارند و اگر سخن از وحدت هم می‌گویند، منظور این است که هیچ کس هیچ انتقادی از هیچ مسئولی نکند، فقط مدح و ستایش و تعریف و تمجید از این و آن داشته باشند، یقینا این را و رسم شهیدان نیست.

سخن آخر اینکه، ای برادران و خواهران عزیز، بیایید همه با هم با تمام وجود از آرمان‌های شهیدانمان دفاع کنیم و پاسدار خون مقدس شهیدان باشیم تا انشاالله در قیامت در مقابل آنها سرافکنده و شرمنده نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها