صبح امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر ابرکوه، از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۹۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی در تقویم ایران به نام روز خبرنگار به ثبت رسیده است که همه ساله مسئولین شهرستان خبرنگاران را درا ین روز گرد هم آورده و از آنان تجلیل می نمایند.

شهردای و شورای شهر ابرکوه نیز به روال هر سال، طی یک نشست صمیمانه با اصحاب رسانه از سختی های حرفه خبرنگاری سخن گفته و با اهداء هدایایی از خدمات یه ساله خبرنگاران قدردانی کردند.
در ابتدای این مراسم سید حمید جلایی رئیس شورای شهر مهمترین اصل توسعه و پیشرفت شهر را داشتن نقشه منسجم دانست و گفت: شناخت یکی از ابزار برای تهیه نقشه توسعه شهر است که بخش اعظم این شناخت با تلاش خبرنگاران میسر خواهد شد.
ربانی یکی از پیشکسوتان حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگاران همچون چشم شهروندان هستند و باید با صداقت در گفتار امانت دار مناسبی باشند. خبرنگاری شغل ظریف و با ارزشی است؛ چنانچه انتشار یک خبر چنان قدرت دارد که می تواند جهانی را تخریب کند و یا موجب سازندگی شود.
در ادامه حسین حاتمی شهردار ابرکوه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه شهرستان تصریح کرد: اصلاح امور و اطلاع رسانی خبرنگاران باعث استواری مسئولین شهر در نیل به اهداف در جهت توسعه شهر می شود .
حاتمی خاطرنشان کرد: خبرنگاران افرادی هستند که بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح داده و بعضا خودشان متحمل عواقب سخت و مشکلات فراوانی می شوند. نبض مدیریت اجتماعی در دست اصحاب رسانه است و ترویج و ترغیب افکار عمومی در راستای منافع نظام، نظم جامعه و اجتماع از مهمترین وظایف قشر خبرنگار است.
وی تأکید کرد:خواسته ما این است که نگذاریم ناامیدی در جامعه رخنه کند و این وظیفه سنگینی است که بر دوش خبرنگاران نهاده شده؛ لذا آنان باید امانت دار آبروی مردم ومنافع عمومی باشند و اجازه ندهند یک خبر غیر واقعی افکار عمومی را برانگیزد.
شهردار ابرکوه در پایان یکی از مولفه های تآثیر گذار بر جامعه در راستای برنامه ها و اهداف شهرداری و شورای شهر را انتشار اخبار عنوان کرد و خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولین و خبرنگاران شد.

ارسال نظرات