خبرهای داغ:
معاون آموزش و پرورش شاهرود گفت: آموزش در کنار پرورش می تواند به رسیدن واقعی افراد به قله های پیشرفت و ترقی کمک کند و بکارگیری دانش آموزان با استعداد در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۹۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در اختتامیه دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی شاهرود که با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر حوزه هلی دانش آموزی ایمان و کوثر در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) و ابراز خرسندی برای حضور در جمع دانش آموزان بسیجی با اشاره به اهمیت پرورش استعدادها اظهار کرد: جامعه ای رشد و تعالی می کند که به نسل نوجوان و جوان خود اهمیت و آنها را از دوران دانش آموزای برای قبول مسئولیت های بزرگ آماده و امتحان و آزمون کند.

وی افزود: برنامه بسیج دانش آموزی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های آنان کار ارزنده ای است و ما این را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که در مدارس مسئولین واحدهای آموزشی بتواند از این ظرفیت در جهت تحقق اهداف خود بهره ببرند.

باباخانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در میدان دادن به نوجوانان و جوانان بیان کرد: رهبر انقلاب یکی از مدافعان استفاده از ظرفیت های نوجوانان و جوانان در جامعه است و با توجه به این تاکیدات باید ما هم در این جهت گام برداشته و کادرسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مدرسه یک اجتماع کوچک با یک مدیریت و برنامه های متنوع علمی و پرورشی است بیان کرد: مدرسه یکی از بهترین مکان ها برای بروز استعدادها و قابلیت افراد است تا بتوان در آینده از آنها استفاده مفید کرد.

معاون اداره آموزش و پرورش شاهرود تصریح کرد: بکارگیری دانش آموزان در فعالیت های مختلف مدیریتی می تواند برای رشد استعدادهای بالقوه آنها و بالفعل در آوردن آنها موثر باشد و این میدان دادن نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور و رشد و تعالی است.

باباخانی با تاکید بر استفاده از این فرصت برای دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید از این فرصت بوجود آمده نهایت استفاده نمایید و تلاش کنید مسئولیت های واگذار شده را نحوه شایسته ای انجام دهید و این تمرین جدی را به خوبی انجام و برای آینده و کارهای بزرگ آماده شوید.

وی افزود: آموزش در کنار پرورش می تواند به رسیدن واقعی افراد به قله های پیشرفت و ترقی کمک کند و بکارگیری دانش آموزان با استعداد در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها