مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان و هیئت همراه از اردوهای طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۹۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد یعقوبی و هیئت همراه با حضور در اردوهای طرح هجرت 3 زیباسازی،بهسازی و مرمت مدارس از نزدیک با دانش آموزان و این طرح ها بازدید کردند.

در این بازدید ها که از مدارس شهید صیاد شیرازی و آزاده ،کارگاه آموزش و پروش،هنرستان شهید باهنر انجام شد مسئولین بسیج دانش آموزی از نزدیک با فعالیت های دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 آشنا شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان در این بازدیدها در جمع دانش آموزان با تقدیر از فعالیت های انجام شده در طرح هجرت 3 اظهار کرد: برگزاری این اردوها در جهت ایفای نقش مهم شما بسیجیان در سازندگی کشور و به خصوص مدارسی است که خود شما در آنها تحصیل می کنید.

محمد یعقوبی افزود: حضور در برنامه های سازندگی خود نوعی جهاد در راه رفع محرومیت و کمک به بالندگی کشور است و حضور موثر شما آینده سازان در این برنامه نشان از عزم شما برای رشد کشور در عرصه های مختلف است.

وی تصریح کرد: وقتی شما برای کمک به کشورتان از هم اکنون حاضر هستید انشالله در آینده نیز کمک بزرگ برای کشور برای تصدی مسئولیت های مختلف هستید و ان شالله در این مسیر موفق شوید.

در این بازدید مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود به بیان گزارشی از روند اجرای برنامه های طرح هجرت 3 پرداخته و اظهار کرد: در این اردوها دانش آموزان از حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر حضور دارند که دانش آموزان پسر برنامه های مرمت و بهسازی و دانش آموزان دختر برنامه های زیباسازی را به عهده دارند و از ابتدای مرداد ماه برنامه ها آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

جمال الدین غنایی افزود: تعامل و همکاری بسیار سازنده با اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدارس و بسیج سازندگی در اجرای این برنامه وجود دارد و شرکت کنندگان در این اردوها نیز با تلاش و کوشش علاقه بکار خود ادمه می دهند.

وی با اشاره به برنامه های تربیتی در این اردوها گفت: علاوه بر تلاش برای بهسازی و زیباسازی مدارس و یادگیری دانش آموزان برنامه های تربیتی حلقه صالحین نیز در قالب این اردوها برای شرکت کنندگان اجرا می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها