با هدف زنده نگه داشتن یاد شهید صارمی انجام شد؛
همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار، رسولی فرماندار ابرکوه طی مراسمی از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۲۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، فرماندار ابرکوه در مراسمی به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران شهرستان در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آورد.


در این مراسم که در محل فرمانداری برگزار شد، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: هر روز، روز خبرنگار است. خبرنگاری رسالت انبیاء است چرا که در قرآن هم آمده خداوند، پیامبر(ص) را معرفی کرده تا پیام خود را به مردم برساند.


وی به واقعه کربلا اشاره کرد و افزود: اول خبرنگار عالم حضرت رینب (س) بودند، که اگر وقایع و پیام عاشورا را به نسل بعد منتقل نمی کردند، کربلا در کربلا می ماند.


فرماندار ابرکوه گفت: خبرنگار پل ارتباطی مردم و مسئولین می باشد و می تواند با پیشنهادات و انتقادات سازنده، در تصمیم گیری و برنامه ریزی های توسعه شهری، نقش موثری داشته باشد.


مسلم غلامزاده مسئول روابط عمومی فرمانداری در ادامه ضمن تشکر از زحمات بی شائبه خبرنگاران شهرستان، بیان کرد: با توجه به شاخصه های مطرح شده، در بین ادارات و نهادهای شهرستان، خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه، به عنوان خبرنگار برتر شهرستان معرفی شد.


گفتنی است در پایان، فرماندار ابرکوه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل کرد. 

 


ارسال نظرات