بمناسبت تشییع و تدفین شهداغواص مازندران

حضور مردم مشت محکمی بر استکبار

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید جاوید الاثر انقلاب اسلامی: حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار است.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۵۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸




خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله معلمی ابو شهیدین ونماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدای مظلوم وگرانقدر دفاع مقدس با عنایت حضرت حق بعد از 29 سال به وطن برگشتند، گفت: حضور شهدا توفیقی عظیم برای شهرستان قائمشهر محسوب می شود که در سایه حضرت حق ومهدی موعود نشانی از برکت به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به سروده فردوس حاجیان"بصیرت بُوَد استخوان در کفن/ و تن از بی کفن برای وطن" اظهار کرد: شهدا، شهدای غواص وخط شکن، رزمندگان وجانبازان برای کوتاه کردن دست متجاوزین به جبهه ها رفتند وایثار کردند.

پدر یک شهید ونیز یک جاوید الاثر دفاع مقدس با بیان اینکه انشالله خداوند عزت خون شهدا را مایه برکت جمهوری اسلامی قرار دهد، افزود: زبان از گفتار وبیان از ترسیم رشادت شهدا وجانبازان عاجز است که حضور پرشور مردم از هر اجتماعی بزرگتر نشانی بر این ادعاست.

پدر شهید جاوید الاثر انقلاب اسلامی در حالی که اشک از چشمانش جاری می شد، اظهار کرد: هنوز عده ایی در انتظار پیکرهای شهدایشان هستند وبرخی هم این آرزو را به گور می برند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار است، اظهار کرد: مردم فهمیم ایران از راه ورسم شهدا دست نمی کشند واطاعت از فرزند صالح انقلاب و رهبری کشور را در دستور کار خود قرار دادند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها