مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نیازمند رشته های دانشگاهی هستیم تا خط فکری ولایت را پیگیری کنند، از تصویب راه اندازی دانشگاه بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار نقدی ظهر امروز در همایش اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه مذاکرات5+1 بر سر مسائل هسته ای ایران نیست اظهار داشت: کشور روسیه دارای تجهیزات هسته ای بالایی است ولی چرا نقطه مقابل کشورهای 5+1 این کشور نیست و چرا کشوری که هزار کلاهک هسته ای دارد از ساخت حتی یک کلاهک هسته ای در ایران می هراسد. اگر این چرایی ها را دسته بندی کنیم می بینیم که حقیقتی دیگر در میان است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخل کشور برای حل مشکلات اقتصادی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارهای روی آن تاکید دارند تنها راه برون رفت از مشکلات بوده است ولی متاسفانه برخی اقتصاد عاریتی را تنها راه رفع مشکلات می دانند.

نقدی خاطر نشان کرد: برخی معتقدند که پس از اینکه روابط با آمریکا خوب شد، علم را از غرب وارد می‌کنیم و این در حقیقت همان اقتصاد عاریتی است ولی بهتر است این افراد بدانند تکنولوژی غرب همواره برای ما مشکل آفرین بوده که می توان به صنعت خودروسازی اشاره کنیم ولی در صنعت هسته ای که بومی خودمان است توانسته ایم به پیشرفت های چشمگیری برسیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در دانشگاههای ما همان علم سیاستی تدریس می‌شود که در غرب و آمریکا افرادی نظیر جان کری خوانده است، پس از 36 سال دانشگاه‌های ما هنوز جیره‌خوار غرب و تفکرات غربی هستند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه تاکید کرد:  نیاز به علم و تحصیلات دانشگاهی داریم که در آن تمامی رشته‌های دانشگاهی خط فکری ولایت را پیگیری کنند نه اینکه دانشجویان هرچه مقاطع تحصیلی‌شان بالاتر ‌رود از ولایت فاصله بگیرند.

وی در ادامه از به تصویب رسیدن راه‌اندازی دانشگاه بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و افزود: در این دانشگاه در رشته های علوم اسلامی دانشجو می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها