مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

طرح صد صفحه ای" سی. آی. ای" برای 40 سال آینده ایران

مشاور عالی نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران گفت: سه سال پیش در وزارت اطلاعات جزوه " سی. آی .ای" را یافتیم و متوجه شدیم که دشمن برای 40 سال آینده ما برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۱۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در همایش اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد بیان داشت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال چهار محور تغییر افکار،‌ تغییر رفتار، تغییر باورها و تغییر ساختارها بوده و متناسب با این چهار محور باید نظام تبلیغاتی خود را مشخص کنیم

وی به ضرورت داشتن فقه جنگ نرم اشاره کرد و تاکید داشت: افسران و سربازان جنگ نرم باید با این فقه آشنا باشند و اینجاست که نقش حوزه های علمیه پررنگ می شود. امروزه باید موضوعات نگاه فقه شیعی به جنگ نرم، الزامات فقهی در جنگ نرم، مبانی فکری با تهدیدهای جنگ نرم، جنگ نرم و مهندسی معکوس در مراکز حوزوی و دانشگاه‌های ما مورد تدریس قرار بگیرند.

وی به ظرفیت مساجد کشور در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: از ظرفیت مساجد استفاده نمی‌شود و این ظرفیت به هدر رفته است و حوزه های علمیه باید نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به طرح صد صفحه ای "سی. آی. ای " اشاره کرد و افزود: سه سال پیش در وزارت اطلاعات این جزوه را یافتیم و متوجه شدیم که دشمن برای 40 سال آینده ما برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار داشت: بسیاری تصور می‌کردند که توطئه های دشمن علیه کشورما  با فتنه 88 به پایان رسیده است در صورتی که آن فتنه نیز خود بخشی از نقشه بود و آن‌ها توانستند در زمانی مناسب فردی خاص را که در بین خواص انقلاب نیز جایگاه خوبی داشت را علیه انقلاب و نظام بشورانند.

وزیر سابق اطلاعات در پایان خطاب به حوزویان تاکید کرد: حوزه و نخبگان باید در جنگ نرم از حالت تدافعی خارج شده و  به صورت تهاجمی وارد این عرصه شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار