شهردار ابرکوه: نبض مدیریت اجتماعی در دست اصحاب رسانه است و ترویج و ترغیب افکار عمومی در راستای منافع نظام، نظم جامعه و اجتماع از مهمترین وظایف خبرنگار است.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی نشست اصحاب رسانه شهرستان با شهردار و شورای شهر به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید حمید جلایی رئیس شورای شهر مهمترین اصل توسعه و پیشرفت شهر را داشتن نقشه منسجم دانست و گفت: شناخت، یکی از ابزارهای توسعه شهر است که بخش اعظم این شناخت با تلاش خبرنگاران میسر خواهد شد.

ربانی عضو شورای شهر در ادامه افزود: خبرنگاران همچون چشم شهروندان هستند و باید با صداقت در گفتار امانت داری کنند. همچنان که انتشار یک خبر قدرت تخریب جهانی دارد، به همان اندازه هم می تواند سازنده باشد.

در ادامه این نشست صمیمانه حسین حاتمی شهردار ابرکوه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه شهرستان تصریح کرد: اصلاح امور و اطلاع رسانی خبرنگاران باعث ثابت قدم شدن مسئولین در راستای نیل به اهداف در جهت توسعه شهر می باشد.

حاتمی خاطرنشان کرد: خبرنگاران افرادی هستند که بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح داده و بعضا خودشان متحمل عواقب سخت و مشکلات فراوانی می شوند. نبض مدیریت اجتماعی در دست اصحاب رسانه است و ترویج و ترغیب افکار عمومی  در راستای منافع نظام، نظم جامعه و اجتماع از مهمترین وظایف قشر خبرنگار است.

وی تأکید کرد:خواسته ما این است که نگذاریم ناامیدی در جامعه رخنه کند و این وظیفه سنگینی است که بر دوش خبرنگاران نهاده شده؛ لذا آنان باید امانت دار آبروی مردم ومنافع عمومی باشند و اجازه ندهند یک خبر غیر واقعی افکار عمومی را برانگیزد.

شهردار ابرکوه در پایان یکی از مولفه های تآثیر گذار بر جامعه در راستای برنامه ها و اهداف شهرداری و شورای شهر را انتشار اخبار عنوان کرد و خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولین و خبرنگاران شد.


.
 


ارسال نظرات