خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم جوایزی به رسم یادبود به نفرات برتر اهداء شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در حسینیه این ناحیه برگزار شد . 

ابراهیم ترکمند، در ابتدای سخنان خود قرآن کریم را کتاب بصیرت نامید و گفت: قران کریم به عنوان ثقل اکبر،کتاب بصیرت و زندگی است و آیات قرآن از جانب خداوند، دستورالعملی است برای انسان سازی و اینکه انسان چگونه و از چه روشهایی در دنیای مادی بایستی امور خود را تنظیم کند و به پیش ببرد تا در صحنه های مختلف زندگی به سر منزل مقصود هدایت یابد.

ترکمند افزود :  تنها راه سعادت انسان، تمسک جستن به قرآن کریم است و انسان سعادتمند کسی است که با معرفت و بصیرت دینی و انقلابی از این کتاب آسمانی پیروی کند .

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اشاره نمود و اظهار داشت: این دوره از مسابقات مثل سالهای گذشته در رشته های حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت، مفاهیم و اذان در سطح ناحیه برگزار شد و هدف نهایی این مسابقات، بیشتر در مقوله اُنس بیشتر با قرآن و تشویق معنوی نیروها برنامه ریزی شده است .

وی تصریح کرد :  اُنس با قرآن سبب فزونی بصیرت دینی می شود چرا که قرآن کتاب نور است، کتاب نوری که انسانها را از ظلمت رهایی می بخشد و به سوی هدایت و روشنایی هدایت می کند، زیرا در پرتو روشنگری های آیات نورانی این کتاب انسان بصیرت دینی پیدا می کند و هر چه ما با قرآن انس بیشتری داشته باشیم بصیرت بیشتری کسب می کنیم و در سایه قرآن بصیرت ما معنا پیدا می کند .

ترکمند در پایان خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در فضای معنوی ماه مبارک رمضان برگزار شد و به پاس زحمات نفرات برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان اهداء شد و امید آن می رود ان شاء ا... نفرات برتر این دوره از مسابقات در مرحله نیمه نهایی سپاه استان که در آبان ماه برگزار خواهد شد نیز بتوانند در سایه سار قرآن برای سپاه ناحیه بوئین زهرا افتخار آفرینی کنند و مقام کسب نمایند.


2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها