حجت الاسلام ماندگاری در جمع عزاداران صادق آل محمد(ص) در میبد:

قیام و انقلاب امام صادق(ع) انقلاب علمی و فرهنگی بود

همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد غرق در ماتم و عزا بود.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۳۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،هیات های عزاداری همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور در مصلی بزرگ آیت الله اعرافی در سوگ آن امام همام به مدح و ثنای و سینه زنی پرداختند.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم با تسلیت شهادت امام صادق (ع) به نقش علمی و فرهنگی آن حضرت گفت : قیام و انقلاب امام صادق علیه السلام انقلاب علمی و فرهنگی بود .

وی با تشریح انقلاب رسول مکرم اسلام که دعوت مردم از بت پرستی به خداپرستی بود ، رسالت هر انقلابی را هدفمند بیان کرد و گفت : انقلاب امام صادق (ع) هم بر سه پایه و رکن استوار بود .

حجت الاسلام ماندگاری افزود : رکن اول انقلاب امام صادق (ع) توجه به قران و عترت ، دوم پررنگ شدن مساجد بعنوان پایگاه های اصلی دین و سوم : اعتقاد به ولایت فقیه است .

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از ابزارهای گوناگون سعی دارند نسل نوجوان و جوان ما را از اسلام و انقلاب دور کنند افزود : نسل امروز ما باید با حضور پررنگ در مساجد ، تلاوت قران و ولایتمداری این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند .

این روحانی با تحلیل اسلام ناب محمدی گفت : بعد از پیامبر خدا و حادثه بزرگ غدیر خم ، دشمنان ولایت را به انحراف و به خلافت ختم کردند و این انحراف امروز هم وجود دارد و دشمنان می خواهند نسل نوجوان و جوان را در فضاهای مجازی وایبر و واتساب و فضاهای مجازی در بی خبری قرار دهند اما نسل امروز ما می توانند این فضاها را به فرصت های غنی اسلامی و قرانی تبدیل کنند .

وی تاکید کرد : برای اینکه مانند زمان اهل بیت دچار هزینه های سنگین مانند شهادت امیرالمومنین ، فاطمه زهرا صلوات الله علیه ،امام حسن ، و حادثه بزرگ کربلا نشویم باید ولایتمدار باشیم و به دشمن اجازه ندهیم ما را از اصل دین و ولایت فقیه دور سازند .

ارسال نظرات