خبرهای داغ:

بیش از ۸ هزار قمی در اردوی فصل رویش شرکت می‌کنند

مدیرعامل موسسه فرهنگی طلایه داران نور آفاق از شرکت ۸ هزار قمی در اردوهای فصل رویش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۳۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام داوود صالحی با اشاره به برنامه‌های موسسه فرهنگی طلایه داران در فصل تابستان اظهار داشت: موسسه طلایه داران امسال هم در نقاط مختلف برنامه‌های اردویی را برگزار می‌کند که تشکیل فلسفه این اردوها پرداختن به روحیه هیجان طلبی نوجوانان است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی طلایه داران نور آفاق با اشاره به محل برگزاری اردوهای فصل رویش افزود: بیش از یک دهه است که اردوهای فصل رویش در سراسر کشور برگزار می‌شود و از ظرفیت دریا و جنگل جهت برگزاری این اردوها استفاده می‌شود.

صالحی با بیان اینکه اردوی فصل رویش دارای برنامه‌های فرهنگی مناسب برای نوجوانان و جوانان است بیان کرد: امسال در 5 نقطه کشور اردوی فصل رویش برگزار می‌شود که یکی از این اردوها در شهرستان مریوان ویژه نوجوانان اهل سنت و اردویی دیگر در شهرک سینمایی دفاع مقدس ویژه نوجوانان تهرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اردوی فصل رویش برای نوجوانان استان قم عنوان کرد: همزمان در قم و نزدیک سد 15 خرداد با همکاری سپاه علی بن ابیطالب (ع) برای حلقه‌های صالحین این اردوها برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی طلایه‌داران نور آفاق تصریح کرد: در شهرستان بابلسر و اردوگاه شهید قصابیان نیز این اردوها برگزار می‌شود که مخصوص قشرهای مختلف است و از برنامه‌های موسسه طلایه داران استفاده می‌کنند.

صالحی با بیان این که 8 هزار نفر از استان قم در اردوهای فصل رویش موسسه طلایه داران شرکت می‌کنند اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است 5 هزار نفر از برادران و 3 هزار نفر از خواهران استان قم در اردوی فصل رویش شرکت کنند و از برنامه‌های فرهنگی این آر دوها بهره مند شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در اردوهای فصل رویش برگزار می‌شود بیان کرد: سد 15 خرداد محلی است که برداران از اردوهای فصل رویش استفاده می‌کنند و خواهران نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس در اردوهای فصل رویش حضور پیدا می‌کنند.



ارسال نظرات