تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور برابر فردوسی مشهد 2 بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۴۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برگزار شد.در یکی از این مسابقات تیم مقاومت البرز در در سالن 2 هزار و 500 نفری انقلاب اسلامی کرج میزبان فردوسی مشهد بود.

در این دیدار تیم فردوسی توانست با دو گل مقاومت البرز را شکست دهد. پس از این دیدار تیم فوتسال مقاومت البرز همان 4 امتیازی باقی ماند و فردوسی مشهد نیز با کسب 3 امتیاز این دیدار 4 امتیازی شد.

رضا فلاح زاده سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از شکست مقاومت برابر فردوسی مشهد گفت: در بازی مقابل فردوسی مشهد شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. در یک نیمه خوب نشان ندادیم اما در نیمه دوم این فرصت را داشتیم تا گل های خورده را جبران کنیم و حداقل به تساوی برسیم.

وی افزود: مقاومت تیم جوانی است و باید کمی به بازیکنان فرصت داد تا با گذر زمان و حضور در بازی های بیشتر آبدیده شوند .خیلی از نفراتی که در این فصل جذب شده اند سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و باید حوصله به خرج داد تا به ثبات برسند.

فلاح زاده با بیان اینکه با گذشت یک ماه از لیگ برتر هنوز در پی جذب بازیکن هستیم، گفت: جای تعجب و شگفتی است که تیمی در لیگ برتر پس از چند هفته از شروع بازی ها به دنبال اضافه کردن بازیکن است با این حال امیدواریم طاها نعمتی یکی از بازیکنان خوب و اثر گذاری که جذب کرده ایم با رفع مصدومیت به ما اضافه شود تا بتوانیم با کیفیت بهتری مسابقات را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با گلایه از بی توجهی مسئولان استان به این تیم گفت: در روزهایی که نیاز به حمایت و همراهی مسئولان استان داریم کسی یادی از ما نمی کند و من دست سردار استاد حسینی فرمانده سپاه استان را می فشارم که یک تنه پشت این تیم ایستاده است و در حد توان خود یاریگر مقاومت است.

فلاح زاده در پایان افزود: برخی از دوستان مسئول نگاه دلسوزانه خود را از این تیم و جوانانش دریغ می کنند و امیدوارم روزی فرصتی فراهم شود تا بتوانم خیانت هایی که برخی افراد در حق مقاومت در این دوسال روا داشته اند را بیان کنم تا مردم متوجه خیلی از حقایق موجود بشوند.
ارسال نظرات