مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ساماندهی گلزار شهدای علی‌آباد اردبیل در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۶۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی منصور لکورج در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت:ساماندهی گلزار شهدای علی‌آباد اردبیل که مزار 122 شهید والامقام در ان واقع شده در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر خدمات رسانی هر چه بهتر و شایسته‌تر دستگاه های مختلف به ایثارگران بیان کرد: برای اینکه بتوانیم ساهد خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به ایثارگران باشیم فاز نخست مرکز جامع فرهنگی ورزشی توانبخشی بنیاد شهید استان در دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در فاز نخست این مرکز بخش‌های ورزشی مختلف و بدنسازی و نیز استخر در نظر گرفته شده که بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی و عملیاتی شدن ای پروژه هزینه شده تا بتوانیم برای استفاده جابنازان و ایثارگران در اختیار آنها قرار دهیم.

در این جلسه دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با اشاره به جان‌فشانی‌های رزمندگان در جنگ 8 ساله گفت: در عرصه کنونی کشورهایی می‌توانند اعلام موجودیت و افتخار کنند که از ایثار و دلاوری فرزندان مملکت خود بهره معنوی لازم را داشته باشند که این امر در ایران اسلامی محقق شده است.

عبدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس افزود:‌ برای ایجاد تنوع در برگزاری یادواره‌های شهدا و دوری از تکرار و تناوب در برنامه‌های هفته دفاع مقدس آئین‌های گرامیداشت و یادواره‌های شهدا در محلات مختلف و در درب منزل شهدا انجام می‌شود.

ارسال نظرات