حامد عليزاده در ماه مبارک رمضان امسال به‌عنوان دانشجوي برتر قرآني همراه با دانشجويان سراسر کشور به ديدار مقام معظم رهبري رفت و در ابتدای اين مراسم آيات الهي را نيز تلاوت کرد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیجی حامد علیزاده یکی از قاریان برتر بین‌المللی است که از پنج سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را با استفاده از سبک تلاوت‌های استاد عبدالباسط زیر نظر پدرش شروع کرد.

او با تشویق والدین و معلمان در سال ۹۲ مقام برتر تلاوت قرآن کریم در کشور را کسب کرد و به‌عنوان قاری برتر و سفیر جمهوری اسلامی ایران برای تلاوت قرآن کریم به کشور عراق اعزام شد.

این استاد و قاری تربت جامی در سال ۹۳ برای تشرف به حج تمتع انتخاب شد و از سوی بعثه مقام معظم رهبری در مکه و مدینه در جمع حجاج کشورهای اسلامی به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداخت.

علیزاده که موفقیت‌های خود را از الطاف پروردگار و کمک والدین اش می‌داند، در ماه مبارک رمضان امسال نیز به‌عنوان دانشجوی برتر قرآنی همراه با دانشجویان سراسر کشور به دیدار مقام معظم رهبری رفت و در این مراسم آیات الهی را نیز تلاوت کرد.

کسب رتبه‌های برتر کشوری

حامد علیزاده به علاقه اش در فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های قرآنی را از پنج‌سالگی با استفاده از سبک تلاوت‌های استاد عبدالباسط زیر نظر پدرم شروع کردم و به لطف خداوند و کمک های پدرم و دیگر استادان ادامه دادم.

دانشجوی قاری بین‌المللی خاطرنشان کرد: سال سوم ابتدایی در مسابقات قرآنی رشته قرائت مقام اول شهرستان را کسب کردم و تشویق والدین‌ام باعث تلاش و پشتکار بیشتر در انجام فعالیت‌های قرآنی ام شد.

وی ابرازداشت: با ورود به دوره راهنمایی ، متوسطه و شرکت در مسابقات قرآنی و اذان توانستم موفقیت‌های خوبی در سطح استان به دست آورم.سپس با ورود به دانشگاه و شرکت در مسابقات وزارت علوم و سازمان اوقاف و امور خیریه موفق شدم رتبه‌های برتر را در سطح استان و کشور کسب کنم.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال ۹۲ به‌عنوان قاری برتر و سفیر قرآنی از جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق اعزام شدم و در حرم‌های مطهر امامان معصوم برنامه تلاوت قرآن داشتم.سال ۹۳ با شرکت در آزمون سازمان حج برای اعزام به حج تمتع انتخاب شدم و از طرف بعثه مقام معظم رهبری در مکه و مدینه در جمع حجاج کشورهای اسلامی به اجرای تلاوت آیات الهی پرداختم.

خاطره دیدار با مقام رهبری 

حامد علیزادهاین قاری بین‌المللی با ابراز خرسندی از دیدار با رهبر معظم انقلاب و تلاوت آیات الهی در محضر ایشان گفت:دیدار با مقام معظم رهبری به همراه دانشجویان سراسر کشور در بیست و چهارم ماه مبارک رمضان امسال خیلی برایم خوشحال کننده بود.

علیزاده افزود:جلسه دیدار با مقام معظم رهبری و تلاوت آیات الهی در محضر ایشان یکی از آرزوهای دیرینه من و فعالان عرصه قرآنی بود که به لطف خداوند این توفیق نصیبم شد.

قاری بین المللی حامد علیزاده(تربت جام) اضافه کرد: پس از تلاوت قرآن کریم،مقام معظم رهبری با روی گشاده بنده را تشویق کردند و به پشتکار و تلاش بیشتر برای کسب علوم قرآنی تأکید کردند و دعا فرمودند که «ان شاءا در سایه قرآن مستدام باشید و همیشه در این مسیر حرکت کنید.

دانشجوی موسسه آموزش عالی وحدت با اشاره به لحظه ورود مقام معظم رهبری به حسینیه امام خمینی (ره) ادامه داد:در لحظه ورود مقام معظم رهبری به جمع دانشجویان ، واقعا ابهت و شخصیت معنوی ایشان انسان را متحیر می‌کند تا حدی که قادر به صحبت یا حرف زدن نیستی و ناخودآگاه اشک شوق دیدار با یار بر گونه‌ها جاری می‌شود.

انتقاد از بی‌توجهی مسئولان

وی با انتقاد از میزان فعالیت‌های قرآنی در تربت جام گفت: مسئولان شهرستان به فکر افزایش فعالیت‌های قرآنی و حمایت از فعالان این عرصه درتربت جام نیستند.

وی خاطرنشان کرد: فعالان قرآنی موفقیت‌های خوبی برای شهرستان به ارمغان می‌آورند اما مسئولان هیچ حمایتی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی بیشتر به مناسبت‌های ملی و مذهبی اهمیت می‌دهند و هیچ نهادی از فعالان قرآنی حمایت مالی و سازمانی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان درخورشان قرآن نیست و بدون برنامه و فقط برای ارائه گزارش کار برگزار می‌شود.وی گفت: در ادارات برای فعالیت‌های قرآنی اعتباری اختصاص پیدا نمی‌کند که اگر هم باشد خیلی ناچیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها