خبرهای داغ:
زهرا نصیری
مشاور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران:
9داور بین المللی برجسته هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ؛ اذان و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران را قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۱۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، درآیین افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ؛ اذان و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران که با حضور بیش از800 نفر از قرآن پژوهان ویژه ی کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران برگزارشد بااشاره به اینکه امسال حضور تمامی شرکتهای گاز استانی، پالایش و مناطق عملیاتی انتقال گاز را در مسابقات شاهد هستیم گفت:

سید احمدصدری، بیان داشت: از امروز رقابتها در دو بخش کارکنان و همسران در بخش های مفاهیم نهج البلاغه و قرآن کریم، قرائت (تحقیق و ترتیل)،اذان به مدت 3 روز برگزار می شود و اسامی برندگان نهایی21مرداد ماه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 9 داور بین المللی برجسته این مسابقات را قضاوت خواهند کرد تصریح کرد: ما اطمینان داریم که این قضاوت در نهایت عدالت و دقت انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: این رقابت بزرگ شامل؛ هشتمین دوره مسابقات سراسری بهار در بهار ویژه ی کارکنان و همسران و نوزدهمین دوره مسابقات ویژه فرزندان کارکنان در رشته های مفاهیم قرآن کریم ،مفاهیم نهج البلاغه ، قرائت (تحقیق وترتیل ) ،حفظ و اذان می باشد.

صدری ادامه داد: این دوره با حضور 242 نفر از برادران و215 نفر از خواهران مربوط به هشتمین دوره مسابقات سراسری بهار در بهار و 170 نفر پسر و 175 نفر دختر در مقاطع مختلف تحصیلی ویژه نوزدهمین دوره مسابقات ،برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران افزود: یک از ویژگی های بارز قرآن که در قرائت آن نمود بیشتری دارد شیرینی کلام و نفوذآن است، معجزه ای که در موسیقی و لحن قرآن وجود داشته و خواندن مکرر آن خستگی ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه، قرآن سرشار از داستان های مختلف است که کاملاً واقعی هستندادامه داد: قرآن کلامی است که هم دستور است و هم قانون ، کلام الهی که از زبان کسی جاری شد که تا قبل از نزول آن هیچ گونه سواد خواندن و نوشتنن نداشت.

مشاور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان ساخت : مسابقات قرآنی با یک پشتوانه کارشناسی و برنامه عملیاتی فراگیر و با هماهنگی تمامی اجزای مرتبط ،انجام می شود که آموزش همواره یکی از محورهای جدی و مورد توجه در راستای آن بوده است.

وی تاکید کرد : باید به گونه ای برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم که این حرکت الهی در صنعت گاز کشور شایسته جایگاه قرآن و نهج البلاغه توسعه و در بین کارکنان فراگیر گردد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها