خبرهای داغ:
زهرا نصیری
با حضورخیرین ودیدار چهره به چهره با مددجویان انجام شد:
در آستانه شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) جمعی از خیرین اصفهانی با حضور در زندان مرکزی اصفهان پس از بازدید از قسمت های مختلف خوابگاهی و فرهنگی در دیدار چهره به چهره مددجویان زمینه آزادی 20 زندانی مهیا شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۱۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان ،در جلسه ای با حضور مدیران عامل خیریه های امام موسی کاظم (ع)،حضرت امام حسن عسگری(ع) و حضرت زهرا و جمعی از خیرین اصفهانی در دیدار چهره به چهره با مددجویان بدهکار نیازمند زمینه آزادی 20 نفر با تعهد پرداخت 148میلیون و 700 هزار تومان مهیا کردند.

در این بازدید و نشست خیرین و نیکوکاران اصفهانی با دیدار چهره به چهره و بررسی پرونده های قضایی مددجویان با حضور مددکاران زندان زمینه ازادی این تعداد را با تعهد 148 میلیون و 700 هزار تومان مهیا کردند.

مدیر کل زندان های استان دراین بازدید و دیدار به ارائه گزارشی ار روند فعالیت های خیرین و تغییر دیدگاه و نگاه آنها نسبت به زندان اشاره کرد و افزود: حضور خیرین و تلاش آنها در عرصه های مختلف زندانبانی موجب تغییر نگاه مردم و جامعه گردید و این تغییر نگاهها باعث افزایش توسعه خدمات اجتماعی و اصلاح و تربیت و بازگشت مددجو به آغوش جامعه و خانواده است.

امیری اظهارداشت: در طول عمر این خیریه تاکنون بیش از 800 زندانی از زندان آزاد و به آغوش جامعه و کانون گرم خانواده بازگشته اندکه بحمدالله با لطف خداوند و نیت خالص و پاک خیرین تا کنون یک نفر بازگشت مجدد به زندان نداشته است.

وی در پایان با اظهارامیدواری از حضور بیشتر خیرین و اطلاع رسانی خود خیریه ها و خیرین در امر کمک به آزادی زندانیان و خانواده های نیازمند آنان گفت: افرادی که برای آزادی و کمک به آنها از سوی مددکاران و مدیریت زندان انتخاب می شوند مددجویانی هستند که شرایط و مقررات زندان را به خوبی رعایت و واقعا از نظروضعیت مالی و وضعیت خانوادگی دچار مشکل بوده و امکان پرداخت بدهی خود را نداشته اند.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها