خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی:

امروز خط دفاعی ما به مرزهای اسرائیل رسیده است + گزارش تصویری

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: خطی که یک روز نوجوانان و جوانان در جبهه‌های دفاع مقدس از آن دفاع می‌کردند؛ امروز با درایت مقام معظم رهبری پشت مرزهای اسرائیل است.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۶۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار غلامرضا احمدی در یادواره شهدای روحانی شهرستان زیرکوه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) اظهارداشت: نقش امام صادق(ع) در جبهه فرهنگی و جنگ نرم همانند نقش امام حسین(ع) در جنگ سخت و حادثه عاشورا است.

وی تصریح کرد: همان اندازه که به روحیه سلحشوری و دمیدن روح حادثه عاشورا در کالبد فرزندانمان نیازمند هستیم؛ به همان اندازه نیاز داریم تا نام مبارک امام جعفر صادق(ع) در زندگی فرزندان این مرز و بوم متجلی شود و این دو به مانند دو بال انسان مومن است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به نقش ارزنده علمای اسلام در طول تاریخ، تاکید کرد: کسانی که میخواهند در عاشورای آینده اسلام در میدان نبرد حاضر باشند باید امروز سر سفره امام صادق(ع) و علمای اسلام تربیت شوند؛ در غیر اینصورت به بهانههای مختلف میدان نبرد را خالی خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه امروز ما به شهدا نیازمندتریم و شهدا نیازی به ما ندارند، افزود: شهیدان بر لحظه لحظه اعمال ما نظارت دارند و این ما هستیم که در پی انجام هر گناه به فکر درست کردن حجابی بر اعمال ناشایست خود هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(علیه السلام) تصریح کرد: خطی که یک روز نوجوانان و جوانان این مرزو بوم در جبهههای دفاع مقدس از آن دفاع میکردند امروز با درایت امام خامنه ای (حفظه الله) پشت مرزهای اسرائیل است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها