فراخوانی گردان الزهرا بسیج حوزه حضرت زینب (س) دامغان با حضور بسیجیان در گلزار شهدای شهر دیباج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، معصومه طاهریان، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان در جمع بسیجان با توجه به روایات و احادیث اظهار داشت: کلمه دنیا از «دنی» گرفته شده است؛ یعنی پست و این نشانگر این است که در مقابل دنیا و آخرت در این دنیا ما سوار بر مرکبی هستیم که پس از طی کردن مسیر به دنیا مزرعه آخرت را سیر می کنیم؛ بنابراین هر چه در مزرعه دنیا بکاریم در آخرت برداشت می کنیم.

وی افزود: امام صادق(ع) فرموده اند«وابستگی به دنیا را سر منشأ همه خطاهاست و مدت عمر و زندگی هر شخص بر اساس مقدری است که خدا برایش در نظر گرفته است».

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان بیان داشت: زندگی آخرت بسیار شیرین و زیباتر از زندگی دنیاست؛ بنابراین در این دنیا به گونه ای باید زیست که آخرتی زیبا داشت هر چه به دنیا بیشتر وابسته باشیم، حجاب‏های بیشتری برای ما ایجاد می شود.

طاهریان با بیان اینکه در کنار برخورداری از لذتهای دنیا و زندگی دنیوی از آخرت غافل نشویم که غفلت از آخرت پشیمانی به دنبال دارد؛ افزود: اگر کسی صبح را شام کند و تمام تلاشش برای دنیا باشد، خداوند فقر را بین چشمانش قرار می دهد.

این فراخوانی با برنامه پیاده روی بسیجیان پایگاه نسیبه حوزه حضرت زینب (س) دامغان از محل پایگاه به سوی گلزار شهدا ی شهر دیباج برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها