خبرهای داغ:
اردو های هجرت دانش آموزی شیروان درقالب مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و اماکن آموزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری و محرومیت زدایی آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۸۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده با اشاره به اینکه طرح هجرت سه به منظور مرمت، بهسازی مدارس و اماکن آموزشی توسط خود دانش‌آموزان اجرا می‌شود، گفت: عملیات بهسازی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس در قالب این طرح از سوی دانش‌آموزان بسیجی انجام می‌شود.

حسین فدائی وطن درباره برنامه‌های فرهنگی طرح هجرت سه گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین، برپایی نماز جماعت،برنامه های ورزشی، کلاس‌های اعتقادی و معنوی و پاسخگویی به سؤالات نوجوانان و حضور سازمان یافته در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

وی افزود: طرح هجرت از اول مرداد ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد و با شرکت  دانش‌آموزان شهرستان  در دو بخش تئوری و عملی اجرا می‌شود.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده با بیان اینکه دانش‌آموزان در بخش تئوری در اردوگاه‌های طرح هجرت  در کلاس‌های احکام، قرآن‌کریم، کلاس‌های ورزشی و هنری شرکت خواهند کرد گفت: در بخش عملی دانش‌آموزان با حضور در عرصه‌های مختلف کاری به بهسازی، رنگ‌آمیزی و نقاشی مدارس نیازمند تعمیر می‌پردازند.

فدائی وطن بیان کرد: ساعات کاری اردوهای طرح هجرت از صبح تا ظهر است که هر دانش‌آموز در یک دوره ده روزه شرکت می‌‌کند و پس از پایان دوره اردوهایی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه شیروان هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری و آشنایی با مناطق محروم عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها