حرارت گرما هم نتوانست حضور مردم میناب را در صحنه کمرنگ کند

مردم شهرستان میناب واقعا سنگ تمام گذاشتند شاهد حضور مردم در جای جای شهرستان میناب بودیم که به استقبال یاران سفر کرده آمده بودند.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۴۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مردم ولایت مدار روستاهای حسنلنگی، چاه شیرین، زیارت مولا، تیرو ، دومشه ، نوبن ، حاجی خادمی ، پشته علی آباد، پشته کنتکا ، پشته میر ، پشته آزادگان،احمدآباد، تلاب، شمجو، شهمرادی، بازیاری، حکمی، دهوسطی، گلشوار، تالار، نصیرایی، سلیمانی، گورزانگ،کردر، بنذرک، کنارترش  و دیگر روستاهای اطراف شاهد ورود شهدا به روستای خود بودند.

خانواده شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ،نیروهای نظامی و انتظامی  حتی بسیجیان ،بازاریان هم حضور پررنگی در مراسم  استقبال داشتند.

 مردم شهرستان میناب با چشمانی اشک بار شهدای غواص را بر دستان خود با احترام و عزت هر چه تمام تر تشییع نمودند  و برای بخشش خود برای نجات خود برای تمام کسانی که در این دنیا گرفتاری درد و رنج و ماتم دارند بواسطه این شهیدان از خداوند متعال طلب کمک و یاری و بخشش گناهان خود را خواستند.

یکی از شهروندان مینابی در باره حضور شهدا در میناب و احساس خود در گفتگو با میناب جنوب گفت: در این باره نمی توانم احساس خود را بازگو کنم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما در مقابل فداکاری آنهاهیچ کاری انجام نداده ایم.

وی گفت: استقبال از شهدا کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم شاید در آن دنیا بداد ما رسند.

در ادامه یکی دیگر از شهروندان مینابی با چشمانی اشک بار احساس خود را چنین بازگو می کند: ما شرمنده شهدا هستیم، ما هر کاری هم بکنیم نمی توانیم دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم فقط همین جمله را دارم شهدا شرمنده ایم.

شهدای غواص بعد از استقبال یک روزه مردم میناب همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) عازم شهر هشتبندی خواهند شد و بر دستان مردمی از دیار هشتبندی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

ارسال نظرات