خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

300 نفر از بسیجیان در اردوی جهادی شرکت داشتند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اعلام کرد: 300 نفر از بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) در اردوی جهادی شرکت داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۴۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

ابراهیم مظفری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت : گروه های جهادی دانش آموزی نیز در راستای تعمیر و تجهیز مدارس از طریق رنگ آمیز مدارس، تعمير نيمکت و ساخت سرویس بهداشتی و وضوخانه برای مسجد،آب رسانی به روستاها،برداشت محصول باغات خدمت رسانی می کند.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل از 300 نفر دانش آموزو بسیجیان بسیج محلات در قالب گروه برادران و خواهران  برای نقش آفرینی در ساخت بناهای عام المنفعه و نیازمندان و کارهای آموزشی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

ابراهیم مظفری ضمن بیان اینکه 18 گروه متشکل از هفت گروه خواهران ویازده گروه برادران در اجرای طرح اردوهای جهادی امسال بسیج محلات و دانش آموزی در شهرستان قزوین همکاری دارند، اظهار داشت: این تعداد بسیجی در طی اجرای این طرح که از مرداد امسال آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت به روستاهای اسماعیل آباد، عبدل آباد ،قدیم آباد،شفیع آباد،َ شینقر، وثوق آباد ، حمیدآباد و آشنستان اعزام می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین تصریح کرد: امسال با توجه به سازمان دهی های صورت گرفته طرح اردوهای جهادی با نگاه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی و تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی در سطح روستاهای مورد نظر و از سوی گروه های جهادی در دستور کار قرار دارد.

مظفری با بیان اینکه به تدریج شاهد افزایش کمیت و کیفیت اردوهای جهادی هستیم، ابراز کرد: خدمات شایانی در قالب های مختلف گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، ورزشی، کشاورزی و غیره ارائه شده است.

وی بازتاب اردوهای جهادی را از جانب اهالی مناطق محروم نیز بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: افزایش رضایتمندی اهالی مناطق محروم و کم برخوردار به وضوح قابل مشاهده است.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار