بازدید مهندسین بسیجی از دیزل سنگین آمل

بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا با حضور در کارخانه دیزل سنگین ایران(دسا) آمل ، از مراحل فعالیت این کارخانه بصورت علمی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰



خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا در حاشیه این بازدیدخاطر نشان کرد: شرکت دیزل سنگین آمل یکی از شرکت های بسیار مهم و تاثیر گذار در کاهش وابستگی کشور به بیگانان می باشد که گام مهمی در عرصه اقتصاد مقاومتی برداشته است .

در این بازدید 3 ساعته، مهندس هادی عسگری مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا ضمن گرامیداشت حضور 30 کبوتر دست بسته که فضای استان را عطراگین نمودند از فراهم نمودن زمینه بازدید علمی تقدیر کرد.

وی به اهمیت این شرکت در استقلال صنعتی کشور در زمان اوج تحریم بخصوص در حوزه دیزل سنگین اشاره داشت و افزود: تولیدات این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر متخصصان متعهد ، جوان و با انگیزه ایرانی است.

مهندس عسکری ابراز امید واری کرد: قطعا تعامل و همکاری مجموعه مهندسین بسیجی استان برای استفاده از ظرفیت کارگاههای آموزشی و تحقیقاتی و تجربه مهندسان شرکت می تواند موثر واقع شود .

مهندس محمدی مدیر کارخانه دیزل با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از غرفه کارخانه دیزل مازندران درنمایشگاه بین المللی آنرا افتخاری برای جامعه مهندسین استان دانست.

وی توضیحاتی در مورد تولیدات و محصولات صنعتی و همچنین رونمایی از تولیدات موتور های سنگین دوگانه سوز توسط رئیس جمهور وقت و وزیر صنایع و معادن در سال های 88 و 91 را نیز داشت و به سوالات تخصصی متعدد مدیران کانون ها پاسخ داد .

مدیران کانونهای بسیج مهندسین صنعتی بهمراه مهندس محمدی مدیر کارخانه و مدیران ستادی در فضای بسیار دوستانه و صمیمی از خط تولید ، سالن آزمون و نیروگاه دوگانه سوز کارخانه بازدید بعمل آوردند.

برگزاری جلسه حلقه صالحین درجوار مضجع امام زاده عبداله آمل و اقامه نماز پایان بخش برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار