بخشدار مرکزی مشگین شهر از آغاز فعالیت های عمرانی چهار بانده کردن جاده مشگین شهر- اهر در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به مناسبت روز خبرنگار جلسه ای با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در محل دفتر بخشدار مرکزی شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

در این جلسه مسعود عطایی بخشدار مرکز مشگین شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی روز خبرنگار که در طول هشت سال دفاع مقدس توانست در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از کشور خود دفاع کند.

وی با اشاره به رسالت رسانه ها گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات بدون هیچ چشم داشتی عملکرد مسئولین را به اطلاع عموم مردم شهرستان می رسانند و در مقابل هر گونه کم و کاستی با انتقادهای سازنده خود مسئولین را در اجرای وظایف خود یاری می کنند.

وی با تاکید بر نقد منصفانه افزود: اصحاب رسانه می بایست مشکلات جامعه را بدون بغض و کینه و هیچ کم و کاستی مطرح و مسئولان را موظف به رسیدگی به مشکلات کنند.

وی با اشاره به خدمات دولت در بخش مرکزی گفت: بعد از روی کار امدن دولت تدبیر و امید خدمات گسترده ای در سطح کشور و شهرستان مشگین شهر انجام شده است که علاوه بر پروژه های ملی در این شهرستان بالغ بر 135 پروژه با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ريال تعریف شده بود که در سال گذشته برای تمام روستاهای بخش مرکزی پروژه های مختلفی تعریف و اجرا شده بود.

عطایی خاطر نشان کرد: با توجه به خدمات نظام مقدس اسلامی در منطقه در سال جاری تمام روستاهای بخش مرکزی شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

در این جلسه پیشنهادات و انتقاداتی در خصوص وضعیت شهرستان مطرح شد که در این نشست تنها راه توسعه شهرستان برگزاری جشنواره های مختلف گردشگری عنوان شد.

وی همچنین از آغاز پروژه چهار بانده کردن جاده مشگین شهر و اهر در هفته دولت خبر داد.

در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات تجلیل به عمل امد.

ارسال نظرات