فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: در بخش گردشگری و توسعه شهرستان بالغ بر 12 پروژه گردشگری در حال اجراست و در آستانه شروع عملیات عمرانی است.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ابراهیم امامی فرماندار مشگین شهر در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات خبرنگاران را شخصیتی جریان ساز عنوان کرد که عملکرد مسئولان و مشکلات جامعه را منتشر می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های خبرنگار گفت: خبرنگاران می بایست با راستی و درستی در جهت اطلاع رسانی قدم بردارند.

وی افزود: شهرستان مشگین شهر در فصل جدیدی از توسعه قرار گرفته است و در یک سال گذشته نیز گردشگری شهرستان موجب رضایت مندی مردم و بازاریان در این شهرستان فراهم شده است و این امر بهترین پاداش برای مسئولین شهرستانی است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته در بحث گردشگری شهرستان مشگین شهر گام های ارزشمندی برداشته شده است و تاثیر آن بر همگان قابل مشاهده است که با ادامه این روند عمده مشکل شهرستان که بیکاری است قدم های مثبتی برداشته خواهد شد.

امامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در عرصه های مختلف توسعه شهرستان گفت: این شهرستان بحث راه سازی انقلابی به وجود آورده است به طوری که بالغ بر 270 میلیارد ريال اعتبار برای افتتاح 15 کیلومتر اول اتوبان چهار بانده مشگین شهر اردبیل هزینه شده است و پنج کیلومتر دیگر آن نیز تا مهر ماه سال جاری تکمیل و اماده افتتاح می شود و بخش دیگر این مسیر طبق قراردادی که با قرارگاه حاتم الانبیاء بسته شده اجرا می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر 120 میلیارد تومان قرارگاه خاتم الانبیاء 40 میلیارد دیگر نیز برای تکمیل مسیرهای شهرستان مشگین شهر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در راستای تحرک بخشی به اقتصاد منطقه با دور نمای ایجاد جاده ای برای اتصال شهرستان مشگین شهر به سراب که بخشی از این مسیر جاده قینرجه است که زیر ساخت لازم برای چهار بانده کردن این مسیر انجام شده و در حال اجرا فعالیت های عمرانی است.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه این شهرستان در مسیر توسعه گردشگری قرار گرفته است گفت: در حوزه سرمایه گذاری اقبال عمومی وجود دارد و اکثر سرمایه گذاران ورودی به این شهرستان به سوی سرمایه گذاری بر روی اماکن اقامتی سوق داده می شود.

وی گفت: در بخش گردشگری سرمایه گذاری های کلانی در حال انجام است به طوری که بالغ بر 12 پروژه گردشگری در این شهرستان در آستانه اجراست و مراحل شروع مجوز انجام شده و در حال شروع عملیات عمرانی است.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی نیز خدمات ارزشمندی انجام شده است به طوری که بالغ بر 15 کیلومتر کانانل کشی، احداث استخر، ادامه عملیات سدهای معیشتی، نصب سامانه تگرگ زدایی و ... در سطح شهرستان انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه رستمی رئیس اداره ارشاد شهرستان با بیان اینکه رسالت رسانه ها همچون رسالت پیامبران الهی پیام رسانی است گفت: رسانه های می توانند کمک کار مسئولان باشند لذا در صورتی که از کارهای حاشیه ای فاصله گرفته شود این شهرستان پیشرفت خواهد کرد.

وی بر دریافت مجوز رسانه ها تاکید کرد و خواستار اقدام هر چه سریعتر رسانه های بدون مجوز جهت دریافت رسانه ها شد.

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح و هدایایی از رسانه های فعال شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات