مدیرآب وفاضلاب روستائی شهرستان خلخال گفت: روه آبرسانی به روستای تیل از توابع بخش شاهرود در فصل کاری سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سیدمحمد دیباج لطیفی، گفت: ضمن تاکید بر افتتاح چندین پروژه آبرسانی ،در سال جاری شهرستان افزود : برای اهالی روستای تیل و روستاهای دارای کمبود آب شرب ،در تلاش هستیم با تخصیص اعتبارات و اجرای سریع پروژه های در دست اجرا ،تا فصل کاری سال 94 کمبود آب شرب برخی از روستاها را جبران کنیم.

وی گفت : در روستای تیل بهسازی چشمه ،خط انتقال،شبکه داخلی وکنتور گذاری روستا به اتمام رسیده و منبع بتنی نیز در حال اجرا بوده .که با افتتاح این پروژه ها در سال 94 اهالی روستای تیل از توابع بخش شاهرود از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی با تبریک روز خبرنگار رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی ارزشمند عنوان کرد وگفت: تلاش خواهیم کرد تا همکاری روستائیان عزیر در سایر روستاهای مشکل دار در حوزه‌ آب نیز تامین‌‌ آب شرب سالم و بهداشتی به روستائیان خلخال در سریعترین زمان انجام یابد.

لطیفی گفت: کارشناسان این اداره با حضور در روستاها موارد و مشکلات در خط انتقال ، چشمه ها و منابع آبی روستایی را بررسی و با برنامه ریزی در اولویت رسیدگی قرار دارند.

لطیفی روستای تیل از توابع بخش شاهرود را یکی از پرجمیعت ترین روستا در جنوب استان عنوان کرد و گفت: ما با احترام به خواسته اهالی وبه بکار گیری آخرین توان مشکلات آب شرب این روستا را حل خواهیم کرد.

با تماس تلفنی با دهیاری روستای تیل در بخش شاهرود گفته های مدیر اب و فاضلاب روستایی تایید شد و معلوم شد که کارهای ذکر شده در بالا در روستا انجام شده و ما نیز با اطلاع رسانی شفاف به خدمت مخاطبان اعلام می کنیم که آبرسانی به روستای تیل تا پایان فصل کاری انجام خواهد شد.

روستای تیل 900 نفر جمعیت و 194 خانوار ساکن داشته و آب و فاضلاب روستایی خلخال با اعبتارات فصل اب بیش سه کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری از جشمه کوخانه تیل در انتهای روستای تیل انجام شده و آب شرب این روستا تا پایان فصل کاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات