آموزش و پرورش با همکاری بسیج سازندگی مریوان تعمیر، بازسازی و مرمت 15 مدرسه سطح شهر مریوان را در قالب طرح هجرت سه تا 15 شهریورماه سالجاری به اتمام می رساند.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزگار روشن مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان با همراهی لقمان کامران معاون برنامه ریزی و پیشتیبانی آموزش و پرورش مریوان روز گذشته از فعالیت های بهسازی برخی مدارس سطح شهر توسط بسیجیان و برخی از دانش آموزان و دانشجویان بازدید کردند.

روشن با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی دختر و پسر مریوان در تابستان امسال از 30 تیرماه تا 15 شهریور ماه به مرمت و بازسازی و تعمیر مدارس این شهر اقدام می کنند، گفت: با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش با حضور150 دانش آموزان بسیجی دختر و پسر در مدارس هدف تاکنون بیش از 6 مدرسه را تعمیر، رنگ آمیزی و مرمت شده است.

معاون برنامه ریزی و پیشتیبانی آموزش و پرورش مریوان در حاشیه بازدید از مدارس با بیان اینکه 15 مدرسه سطح شهر مریوان با مشکلات تعمیر و بازسازی نیاز دارند، گفت: با تخصیص اعتبار 20 میلیون تومان از منابع و اعتبارات آموزش وپرورش در ایام تعطیلات تابستان تلاش کردیم نسبت به تعمیر و بازسازی مدارس شهر مریوان اقدام کنیم.


وی افزود: طرح هجرت 3 با هدف مهارت آموزی دانش آموزان و همچنین ایجاد اوقات فراغت برای دانش آموزان در اواخر تیرماه آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: از 30 تیرماه الی 15 شهریورماه سالجاری، 15 مدرسه این شهر که مشکل تعمیر و بازسازی جزئی نیز دارند به طور کامل تعمیر و بازسازی می شوند.


مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان در این بازید گفت: بسیج سازندگی مریوان در قالب طرح هجرت سه، تعمیر و بازسازی مدارسی را بر عهده گرفته است و تلاش کرده است دانش آموزان بسیجی را برای این فعالیت ها معرفی کند که امکان و قدرت تعمیر آن مدرسه را داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح هجرت سه در قالب اوقات فراغت از دانش آموزان بسیجی توانا و فعال دختر و پسر برای بازسازی و ساخت و ساز مدارس فرسوده مریوان استفاده می شود.

ارسال نظرات