اردوهای جهادی تجلی خدامحوری و خدمت رسانی به محرومان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیجار با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان شرکت کننده اردوهای جهادی در هرسال گفت: این دانشجویان با مشارکت گسترده خود و همراهی با مردم برنامه های مختلف بسیج سازندگی را اجرا می کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردسان، سید حسین محمودی عصر سه شنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه های استان البرز که در قالب اردوهای جهادی به شهر توپ آغاج بیجار و روستاهای این منطقه سفر کرده اند افزود: فعالیت اردوهای جهادی به منظورخدمت رسانی ورفع محرومیت در روستاهای محروم بیجار است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و آموزشی در این اردوها افزود: دانشجویان شرکت کننده در این اردوها در بخش های مختلف در میان مردم فعالیت می کنند و برنامه های عمرانی، فرهنگی و مذهبی حسب نیاز و سطح آگاهی مردم و شرکت کنندگان از اولویت بیشتری برخوردار است.

محمودی با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان شرکت کننده در این اردوها در هرسال نسبت به سال قبل اظهارکرد: این دانشجویان با مشارکت گسترده خود و همراهی با مردم برنامه های مختلف بسیج سازندگی را اجرا می کنند.

او به خدمت بی منت و خالصانه جوانان مخلص و بی ادعا در قالب این اردوها اشاره نمود و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای این برنامه ، تجلی خدامحوری و خدمت رسانی به قشر محروم است که به حمد الهی هر سال تحقق می یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیجار در ادامه به تاثیر دو جانبه این اردوها پرداخت و خاطرنشان کرد: ارتقای روحیه معنوی وتقویت احساس مسوولیت پذیری در میان جوانان شرکت کننده، آشنایی با مشکلات زندگی مردم مناطق محروم، تبیین تفکر و نگاه بسیج برای عمران و توسعه کشور بخصوص مناطق محروم از دیگر دستاوردهای این طرح است.

ارسال نظرات