خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

یادواره شهدا دارای آثار بابرکتی است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: یادواره شهدا دارای آثار بابرکتی است که هر کسی افتخار حضور در آن را بدست نمی آورد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۸۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری روز چهارشنبه در اولین یادواره شهدای محلات سرپل ذهاب سیره شهدا را همان سیره انبیا و امامان معصوم عنوان کرد و افزود: شهدا همان راهی را رفتند که خداوند همواره برآن تاکید کرده است.
وی در ادامه با اشاره به شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: امام صادق (ع) مکتب شیعه و علوم مختلف آن را احیا کرد و ما باید همواره در این مکتب درس بیاموزیم.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز در این آیین گفت: یادواره های شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم مسیر این عزیزان برگزار می شود.
سرگرد پاسدار مجتبی کاکایی افزود: مسیر شهدا مسیری بود که سبب به موفقیت رسیدن انقلاب و تداوم آن شده است و امروز رسالت ما ادامه این مسیر برای گذشتن از پیچ های تاریخی و صعب العبور انقلاب است.
وی تفکر بسیجی را رمز موفقیت رزمندگان اسلام برشمرد و عنوان کرد: تفکر بسیجی منجر به رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام شد و در تمامی فضای جبهه ها حاکم بود.
سرگرد کاکایی اظهار داشت: تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات و باورهای دینی ما دارد و این اعتقادات نیز برگرفته از دین مبین اسلام است.
اولین یادواره شهدای محللات شهرستان سرپل ذهاب با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاسدارعلیرضا صادقی به همت حوزه مقاومت بسیج شهری امام رضا (ع) در شهرک جهاد این شهرستان با حضور مسوولان، بسیجیان، مردم انقلابی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران برگزار شد.
شهید علیرضا صادقی در سال 65 و در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس 856 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
ارسال نظرات