فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: به علت ضعف مدیریتی، دو جایگاه سی.ان.جی شهرستان مشگین‌شهر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۸۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، ابراهیم امامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دو جایگاه سی.ان.جی شهرداری با تعطیلی های مداوم و عدم سرویس دهی مناسب به مسافران و مراجعه کنندگان باید توسط شرکت ملی نفت تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با اشاره به بدهی 40 میلیارد ریالی جایگاه عرضه گاز طبیعی شهرداری مشگین شهر به شرکت گاز افزود: با همکاری مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تعطیلی این جایگاه ها جلوگیری شده تا با مشکل کمبود جایگاه گازرسانی در سطح شهر مواجه نشویم اما با این حال شاهد تعطیلی این جایگاه ها هستیم که علت آن ضعف مدیریتی است.

امامی تنها راه حل مشکل جایگاه سوخت رسانی گاز این شهرستان را واگذاری آن به بخش خصوصی دانست و گفت: با توجه به عملکرد مثبت سه جایگاه سوخت رسانی دیگر که در دست بخش خصوصی بوده و با سرویس دهی مناسب به شهروندان و مسافران سبب رضایت مراجعه کنندگان شده، گره کور دو جایگاه گازرسانی نیز در صورت واگذاری به بخش خصوصی باز می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: با واگذاری دو جایگاه گازرسانی به بخش خصوصی، شهرداری می‌تواند نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت گاز اقدام کند.

وی با اشاره به ورود خیل عظیم مسافر به این شهرستان به مناسبت برگزاری جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها بیان کرد: باید تا روز افتتاحیه جشنواره، نسبت به ساماندهی سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر و پارک‌ها، از سوی شهرداری اقدامات لازم انجام شود.

امامی اظهار کرد: در این جشنواره شهرستان مشگین‌شهرمیزبان میهمانان مختلفی از سراسر کشور می شود و باید با برنامه ریزی و همکاری تمام ادارات و دستگاه های اجرایی شاهد خدمات دهی مطلوب به مسافران و کسب رضایتمندی آنان شویم و در راستای شناساندن قابلیت های منحصر به فرد این شهرستان به مسافران تلاش کرده و موجبات تداوم سفر میهمانان را به این شهر فراهم کنیم که شهرداری در این مورد به عنوان پیشانی خدمات‌رسانی به مسافران است.

ارسال نظرات