خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم‌زمان با گرامیداشت این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۸۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

امیر آزادبخت در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از آغاز فعالیت خود در سال 88، برنامه‌های مختلف فرهنگی را برای دانشجویان به اجرا درآورده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور به‌صورت سالیانه برای دانشجویان این دانشگاه، افزود: این اردوها به همت بسیج دانشجویی و با حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه، اسفندماه هر سال با اعزام به منطقه جنوب کشور صورت می‌گیرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی و انجام بازدیدهای علمی از دیگر برنامه‌های صورت گرفته از سوی این مدیریت است.

به گفته این مسئول، این مدیریت از تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، هنری و انجمن‌های علمی دانشجویی حمایت کرده و فضای نشاط‌ آوری را در کنار تحصیل برای دانشجویان فراهم می‌کند.

آزادبخت از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در راستای عفاف، حجاب و نماز در سطح این دانشگاه در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات