نظارت بر کیفیت ارائه خدمات و کالاها در اردبیل افزایش می‌یابد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ارتقا و افزایش کیفیت کالا و خدمات با تقویت نظارت‌ها امکان‌پذیر بوده که در این راستا کنترل و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات و کالاها در اردبیل افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۹۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی آذرنژاد در نخستین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالاها و خدمات استان اردبیل اظهار داشت: ارتقا و افزایش کیفیت کالا و خدمات با تقویت نظارت‌ها امکان‌پذیر بوده و ضروری است تا برای رسیدن به این امر میزان کنترل و نظارت از کیفیت کالاها و خدمات در سطح استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استاندارد در کل سطوح زندگی می تواند حضور داشته و هر نوع کالای داخلی و وارداتی که به دست مصرف کننده می رسد، باید اعمال استاندارد شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، گفت: با نگاهی همه جانبه و فراگیر به عرصه استانداردسازی می‌توان نقش مؤثر آن را در توسعه متوازن و پایدار منطقه تضمین کرد.

آذرنژاد ارتقای کیفیت در ارائه کالا و خدمات را ضروری دانست و افزود: باید بر تولید کالای با کیفیت در داخل تاکید شود چرا که کالای بی‌کیفیت نمی‌تواند پاسخگوی تقاضای بازار در داخل باشد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رعایت استاندارد در تولیدات سبب رضایتمندی مردم و رونق اقتصادی منطقه می شود، تصریح کرد: یکی از راه‌های توسعه و پویایی اقتصادی در استان رعایت استانداردهای نوین ملی است که این امر نیازمند مشارکت و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: باید نظارت و کنترل همه‌جانبه بر واحدهای تولیدی برای استانداردسازی کالاها انجام شود تا بتوانیم کالاهای کیفی و استاندارد را تولید و روانه بازار کرده و با رضایتمندی و استقبال مردم از استفاده از این تولیدات شاهد رونق و توسعه واحدهای تولیدی در استان باشیم.

آذرنژاد اظهار کرد: کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالاها و خدمات استان با هدف بررسی و ارائه راهکارهای علمی و عملی در راستای استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات تشکیل شده و دستگاه های اجرایی مربوطه باید در راستای راهبردها و اولویت‌های نظام استانداردسازی و تنظیم سند چشم‌انداز توسعه کیفیت کالا و خدمات متناسب با شرایط و مزیت‌های استان گام‌های اساسی را بردارند.

ارسال نظرات