۹۵۰۰ فرصت شغلی توسط شهرک‌های صنعتی در اردبیل ایجاد شد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان اردبیل برای ۹ هزار و ۵۹۵ نفر اشتغالزایی کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۹۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم فریدی، در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقش بسزایی در توسعه اشتغال داشته و با حمایت دولت یازدهم و مسئولان استان امیدواریم تحول عظیمی در شهرک‌های صنعتی برای اشتغال به وجود آوریم.

وی با گرامیداشت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک گفت: امسال پنجاه و یکمین سالگرد گرامیداشت حمایت از صنایع کوچک بوده و در این راستا معاون شهرک‌های صنعتی ایران بازدیدی از پروژه‌های صنعتی اردبیل داشت.

فریدی تصریح کرد: 25 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حالت رکود هستند و این آمار در کشور نیز به این ترتیب بوده و با برنامه‌ریزی دولت یازدهم در صدد هستیم این واحدهای راکد در استان را فعال کنم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه‌ندازی 4 ناحیه و شهرک در شهرستان‌های سرعین، کورائیم، هشتجین و کلور خبر داد و افزود: مطالعات اولیه برای راه‌اندازی این شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اردبیل انجام شده و با تامین اعتبارات احداث این شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده 38 واحد صنعتی در جلسه شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار گرفته است، بیان کرد: در این راستا 461 قرارداد جدید در جلسه مطرح شده که از این تعداد 226 مورد فسخ قرار داده شده و 185 هکتار اراضی نیز آزادسازی شده است.

فریدی اظهار کرد: 50 درصد صنایع کوچک در داخل شهرک‌های صنعتی استان اسکان یافته‌اند و این آمار بسیار خوبی است که امیدواریم با حمایت از واحدهای صنعتی کوچک تحول عظیمی در حوزه اشتغال به وجود آید.

ارسال نظرات