فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور قشر نخبه خواهران اهل سنت در جامعه گفت: قشر نخبگان جامعه به ویژه خواهران اهل سنت با روشن فکری بالا می توانند افراد را به سمت سعادت هدایت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی در مراسم گرامی داشت روز قشر  بسیج جامعه زنان و شهدای شاخص سال در جمع بیش از  200نفر از نخبگان بسیجی خواهراهل سنت  به مسئولیت خطیر بانوان در جامعه تاکید و اظهار کرد:  قشر نخبگان جامعه به ویژه خواهران اهل سنت با روشن فکری بالا می توانند افراد را به سمت سعادت هدایت کنند.

وی بیان کرد:5 کانون تربیتی بشریت شامل منزل، محله، مسجد، مدرسه و محل کار داریم که برای قرب الهی در آن انجام فعالیت می کنیم.

وی مهم ترین کانون تربیتی را منزل یا همان خانواده دانست و افزود: تاثیر کانون خانواده و اشرافیت بر آن نسبت به سایر کانونها در اولویت است.

سردار معروفی خانواده را عقبه جامعه دانست و بیان داشت: اگر خانواده ای استحکام درونی داشته باشد جامعه متزلزل نخواهد شد و حضور اجتماعی قویتر و قدرت نفوذ جنگ خانما سوز ضعیف خواهد شد.

وی استحکام درونی را پایه اساسی تربیت خواند و اضافه کرد: مادر خانواده کانون تربیت و عاطفه است که می تواند اعضای خانواده را زمین گیر و همراه خود کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تعبیر "از دامن زن به معراج می ر سد" را یک حقیقت خواند و تصریح کرد: با مرور در زندگی بزرگان و انسانهای ارزشی می توان به این نتیجه رسید که نقش اساسی تربیت در زندگی آنها را مادر عهده دار بوده است.

وی فضای مجازی را علم روز خواند که باید مدیریت شود و در راستای اهداف شوم دشمن مورد استفاده قرار نگیرد و یاداور شد: امروز دشمن در جنگ همه جانبه ی خود کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است و قصد دارد از این راه به اهداف پلید خود برسد.

سردار معروفی قبح شکنی و عاطفه شکنی را از آسیبهای جدی در فضای مجازی  برشمرد و تاکید کرد: عامل فاصله و جدایی میان  فرزندان با پدر و مادر و بالا رفتن آمار طلاق بخشی دیگر از آسیب های جدی فضای مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن شیعه و سنی نمی شناسد و با  اسلام حقیقی مبارزه می کند چرا که پی به قدرت دین و اسلام برده است؛ اگر مخاطب خود را نشناسیم نخواهیم توانست برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

وی بر دو موضوع در حوزه جامعه زنان تاکید و بیان داشت: دشمن شناسی و اینکه دشمن چه راهبردی را دنبال می کند مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول گفت: در دنیای امروز، جنگ، جنگ رسانه و عملیات روانی است، هزینه پایین دارد اما قدرت تخریب آن بالا است.

وی اضافه کرد: در عملیات روانی هدف تصرف زمین نیست، دشمن اعتقادات و ذهن انسان‌ها تصرف می‌کند، قدرت درک و تفکر را از او گرفته و افکار خود را به او القا می‌کند.

سردار معروفی اذعان داشت: تقویت هویت ملی، تقویت پایه های اصولی و اعتقادی، توسعه ابزار دانایی و به روز رسانی از جمله مولفه های برخورد با اهداف شوم دشمن است.

وی بر تقویت اتاق های فکر هوشمند و قوی که باعث کاهش هزینه و انحرافات احتمالی می شود تاکید کرد و  از وجود 12 زن شهیده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد که می توانند الگوهای بسیار ارزشمندی برای بانوان این استان قلمداد شوند.

سردار معروفی شهیدان را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: برجسته کردن سیره شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با جنگ نرم خانمان سوز دشمن است.

ارسال نظرات