مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اردوی آموزشی دختران آفتاب در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۱۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سبلانه، محسن امینی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در گفتگویی،از برگزاری اردوی سراسری دختران آفتاب در اردبیل خبر داد.

وی با بیان اینکه اردوی دختران آفتاب صرفا یک برنامه تفریحی نیست و بر مبنا الگوی تربیتی و در جهت تعالی دختران برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این اردو تلاش در جهت تربیت مادران و همسران نمونه جامعه اسلامی است.

امینی، زبده پروری و زبده شناسی را از اهداف دیگر این اردو عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در قالب مباحث معرفتی_ معنوی، مهارتی _ تشکیلاتی و بصیرتی _ سیاسی برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تصریح کرد: در این اردو محفلی به نام خیمه سفید با نام قرار آیه ها تشکیل خواهد شد که بانوان حاضر در این اردو در فضای صمیمی با حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به بررسی مشکلات جسمی و روحی بانوان خواهند پرداخت.

اردوی آموزشی دختران آفتاب از 21 الی 25 مرداد ماه با حضور300 نفر از دانش آموزان دختر سراسر کشور و با حضور حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن دانش آموزی و حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در انجمن، به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات